Sprutor

Jupps idag fick Mio sina 3månaders sprutor=(.. Första sprutan gick bra han gnällde till lite men andra blev värre han börja gallskrika.. Jerry fick ställa sig upp och buffa han lite i rumpan,, hehe sen blev han glad igen=) Men när han såg barnmorskan börja han skrika igen haha så söt..
Han vägde hela 6595g=) och var 63cm lång=).. Mm mammas stora pojke=)
Natten gick väl sådär.. är alltid så när ja ska ha natten,, han vakna första gången halv 1,, sen vakna han kl 3 igen och de tog mig ca 30min att få han att fatta att kl 3 går man verkligen inte upp.. sen sov han från 3.30 till 5.40 sen va de bara att gå upp=( grrrr
Nu sover han,, sovit i 1tim=) tror de beror på sprutorna,, ja sitter här på hel spänn och bara väntar att skrik festen ska börja,, hmm ja biverkningar man hört talas om är feber,, skrik,, sova,, ömma ben eller ingenting.. Ja hoppas på sömn i så fall för de behöver den rackarn=)
Jerry har åkt nu,, lika deprimerande varje gång att veta att man ska va själv hela eftermiddan,, visst kan väl hitta på nåt.. men idag behöver nog Mio vila lite,, men imon e Jerry ledig wieee=).. Vi ska hem till hans mormor och morfar om inte Mio får feber då..
Sen ska jag hem till min mormor igen och försöka fixa tån igen,, den har typ blitt värre nu gör SVIN ONT!!!
jaja ha de nice=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0