Spännande=)

Yes=) Idag är det dagen då mitt hår ska säga hejdå,, snyft snyft jaja de växer la ut igen om de skulle bli för jävligt hehe,,
Hopp natten har gått sådär,, eller a Mio sov från 19-07 med 2uppvak de e ju bra men han har drömt massa i natt så han har flaxat med armar och ben låtit tom skrikit i sömnen,, vid 23.40 vakna han till lite fick ge han nappen då somna han med en gång,, men annars har han låtit som bara den så inte så mkt sömna i natt för min del=)
Men vad gör det när han e världens gossigaste på morgonen=),, vi har legat och myst på filten hela morgonen och han har skrattat och haft sig=) mammas älskling.. nu ligger han i sin säng och skäller som vanligt haha får väl gå in om en stund,, så länge han inte skriker så e de ju lugnt nu de mer "Dumma mamma jag vill inte sova,, detta ska jag komma ihåg när jag blir 15,, grrr dumma mamma" haha jaja men du ska sova din lilla skit korv säger jag då=)
Idag ska jag och Mio bara vara hemma,, blev kanske lite mkt igår först iväg in och ut ur massa affärer sen hem till Linda och dem busade med Thilda och Theo och sen hem och bada a han va la helt slut kanske därför han drömde,, vem vet han kanske drömde om biltvätten igår med haha,, stackars liten=(..
Imon blir lillen 17veckor shit pommes frites bara 4dar kvar tills 4månader=) stora pojken aa tiden går fasiken fort..
Gud vad jag längtar till sommarn då ska vi mysa,, grillkvällar hos Linda och Jimmy,, massa mollösund.. Mio ska få den bästa uppväxten=) ska bli så mysigt=) ska bli mysigt sen när han fattar mer med,, nu typ skrattar han åt allt fast jag tror inte han fattar vad han skrattar åt haha.. sen kanske kanske han kan gå till sommarn med,, Jerry gck ju när han va 10mån så chansen finns ju=)
Nää nu får jag gå in och ge lillen nappen innan han slår sönder sängen haha
Snyggingar visst e vi=)

Kommentarer
Postat av: Milla´n

ahh måste få se sen ;)) På den nya frillan ....

2010-01-25 @ 11:00:40
URL: http://www.metrobloggen.se/MillaMe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0