Söndag=(

Varför går helgerna så snabbt? Redan söndag idag och imon börjar Jerry jobba igen=( kväll dessutom mm grrr hatar kvälls veckorna sitta ensam på kvällen eller a har ju Mio men a ni fattar..
Natten gick la hyfsat ja fick ju sova men nu vet ja varför ja inte kan sova,,, ju för jag höra Mios skrik inne i mitt huvud hela tiden,, a helt sjukt,, han vakna inte förens 2.30 första gången men innan dess hade jag vaknat flera ggr av att jag "trodde" han skrek,, hur ska ja få bort de i mitt huvud? blir tokig,, sen fattar jag inte vi lyckades ju hålla MIo vaken 1tim extra igår men ändå ska han upp klockan 5 why????
Nää nu ska ja sätta mt och lus läsa boken "SOmna utan gråt" så vi kan få fixat alla problem innan han ska sova osv,, har hört att den boken hjälpt många med sömn struliga barn,, ja Mio sover som sagt kanon på natten men värdelöst på dan.. Men nu ska ja börja göra en sömn logg osv så står de massa tips i denna bok=)
Han har dock vart super glad hela morgonen tjötat och skrattat som bara den,, men när de kom till sova nää då gick de inte längre,, fick söva han med hjälp av flaskan igen hmm hur låter de egentligen "söva han med flaskan" haha ja ja hans ersättnings flaska då rå hehe
hehe surfar med pappsen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0