Sommar

Shit vad jag längtar till sommarn asså,, denna sommarn gick jag runt fet som en kossa och kunde inte njuta av den riktigt,, allt va ju jobbigt då jag vägde 30plus och hade ont över allt,, men denna sommarn mm ska bli så underbar=).. Mio kanske redan kan gå då vem vet=) Jerry kunde ju de när han var 9mån så han kanske ärver sin fars gener där kan ju hoppas=)
Inatt sov faktiskt Mio kanon=),, Han somna kl 18.30 vakna kl 3 för mat sov sen till kl 6=),, så de va ju jätte bra,,
Jag själv sov okej vakna la 3ggr bara och fick sova till kl 8=)
Men i natt e de min tur igen gaah längtar inte alls hehe,, men men Jerry har ju vart så gossig och tagigt 3nätter nu så han behöver lite vila=)
Idag ska Malin en gammal kompis komma hit förhoppningsvis,, skrivit till henne på Face,, har inte kvar hennes nummer ju=(,, Och hon har nog inte mitt för jag bytte för typ 1,5år sen och jag tror inte hon har mitt nya,, så ja hoppas hon går in på face snart=) hehe..
Annars ska jag försöka tvinga mig ut på en promenad idag=).. Önskar snön kunde försvinna snart hatar när de blir slask o sånt..
Sen såg jag blåsningen igår fan va tråkiga blåsningar de var,, inte alls kul ju,, Den med Kajsa sög ju rent ut sagt,, a ja hoppas de blir bättre nästa gång..

Kommentarer
Postat av: Milla´n

=) Ja det finns juh båda för och nackdelar,, i början vill man juh bara få känna hela tiden!! Men i slutändan kan ja tänka mig att det kommer att vara till min fördel ;)) Gahhd längtar sjukt mycket till sommaren oxå,, haha jag kan inte ens knäppa min NYA jacka längre,, så man fryser en hel del... Vill bara gå runt i sandaler och klänningar..

2010-01-18 @ 09:29:22
URL: http://www.metrobloggen.se/MillaMe
Postat av: Milla´n

usshhamejj.. haha ja det gäller att planera,,

2010-01-18 @ 10:15:47
URL: http://www.metrobloggen.se/MillaMe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0