So far so good=)

Jupps Mio sov till 7.15 imorse tjii fick jag som trodde han ville upp kl5 så jag har då vart vaken sen kl 5 haha,, och detta kommer la aldrig hända igen,, för vaknar han 5 imon kan jag garantera att han vill upp då bara för att haha
Han har vart heeelt underbar hela dan än så länge sååå gossig har han inte vart på länge,, idag njuter jag verkliegn av att vara mamma=)
Han somna själv i sängen förut,, visst behövde gå in 4ggr och rätta till han då han vrider sig snett hela tiden med fötterna utanför sängen haha,, men han somna i sängen och jag behövde inte ta upp han en enda gång=)
Sen har han lekt ganska mycket själv idag.. suttit i babysittern och pratat med sin spegel bild haha,, legat på en filt försökt vända sig men armen e i vägen och han blir sååå arg när de inte går haha.. Han älskar sin gå stol kan dock bara sitta 5min än så länge men han älskar den=) Måste köpa en hoppgunga snart asså=)
Sen skulle vi ju hem till Catrin från familjeliv,, men precis innan jag skulle gå till bussen fick jag ett sms hon hade fått förhinder så får ta en annan dag,, men Mio var ju redan på klädd så de var bara att gå ut och gå en sväng,, men tror ni han sov längre än 30min för de,, nää efter 30min slog han upp sina små ögon haha fortsatte gå ihop om att han skulle somna om men icke sa nicke,, Fast vem fasiken kan sova när de guppar så mycket som de gör nu,, och rena is banan var det med,, var nära på att drutta på arslet ett antal gånger haha=)..
Jaja hem gick vi,, Sen hade vi den mysigaste stunden såå himla gott,, han låg på mage på min mage,, titta på mig skratta sen började han suga på min axel och brumma haha så gulligt,, så börja ja as garva då titta han upp och log sååå stort sen fortsatte han haha va helt underbart han låg på mig läänge vilket han annars inte brukar gilla haha=)
Nu ligger Jerry under nålen och pinas haha gott åt han haha,, nää men de e ju hans egna val att få pinas grrr hehe,, får ta en bild på den när han kommer hem så ni får se,, men den blir nog nice=)
Sen ikväll komma mormor (mamma) hon fick ju förhinder igår..
Nu blev nån trött här,, får ta skit korven=)
fel vänd men min lilla gullpojk=)

Kommentarer
Postat av: Veronica

jag ahr haft det bara bra :) skottat utav bara den....så mycket snö!

2010-01-28 @ 14:44:27
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/
Postat av: Milla´n

Gumms,, annonserna lr reklamen som kommer under alla inlägg, läggs dem in självmant lr måste man göra det själv??

2010-01-28 @ 14:55:28
URL: http://millame.blogg.se/
Postat av: sandra

Hallå där! Du har väl inte missat min tävling som startade igår? Du har nu chansen att vinna 1000 kronor på en valfri butik. Ett tips för dig som älskar allt som har med tävlingar och annat att göra är att du följer mig med bloglovin så missar du inte de roliga tävlingarna.



Hoppas du är med och tävlar!

Lycka till ...

Sandra

2010-01-28 @ 18:59:33
URL: http://sandera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0