Snö igen=(

Asså okej,, nästa år kommer jag säkert tigga och be om snö för att Mio ska få åka pluka men nu,, nej,, man kan ju inte gå ut med vagnen eller nåt,,=( hade planerat med en tjej från familjeliv att vi skulle ses och gå ut och gå men är de sånt här väder imon blir de nog en fika hos henne eller oss,, så vi får la se=),, Spännande att träffa nya människor också=)
Mio ville verkligen inte sova igår kväll,, var helt galen,, till slut gick de Jerry fixa=) haha duktig min gubbe=)
Sen måste jag ju säga är lite avis på mina systrar och mammasen som drar till Thailand den 10feb=),, gott för dem,, vill också åka igen älskar verkligen de landet=),, Så fort vi har pengar ska vi dra dit,, finns inget bättre land asså,, sen är de ju barnvänligt med=)
De har verkligen allt,, billig shopping, värme, godaste maten=),, underbart folk,, stränder mmm I love it=)
Jaja får väl bli nästa år=)
Idag ska vi vara själv hela dan i stort sett=(,, Jerry kommer bara hem och äter sen drar han på Bio,,,, funderar på att ringa hit min mamma så hon kan se hur vi nattar Mio tills på fredag,, aa.. ska även försöka städa här hemma om min son e på humör=),, Än så länge verkar han go och glad=)
Han hade sovit från 19.20-03-45 sen hade velat gå upp men Jerry tog han i vår säng och då somna han om till kl 5 i alla fall.. Jerry skulle ändå upp 5.30 så de gjorde inte så mycket,, och jag är verkligen utvilad somna som en stock igår och sov fram till 5.30.. somna la vid 20.45 underbart,, inte vaknat en enda gång i natt asså=)
Är så roligt Mio försöker hela tiden vända sig nu från rygg till mage men hans arm e i vägen haha så han komme ringen vart och han blir gaaaalen haha=),, sötnosen
Nää nu kallar herren=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0