Snart soova

Åhh är riktigt trött nu,, sista natten nu sen får jag sooova 2nätter=) underbart=)..
Jerrys tattoo blev gör nice=) Japp han gjorde en rosa ros på halsen=) riktigt nice..

photo.php.jpg går inte att ladda upp bild dock=(

 

Hopp dagen har fortsatt bra=),, Mio har busat och skrattat som bara den och somnat bra alla gånger idag=) wieee,, hoppas de håller i sig nu=)

 

Mamma var här en sväng fick se hur vi nattar Mio,, ska nog inte bli några problem för henne imon=),,

 

Ska bli kul att komma ut lite,, träffa skiftet igen=),, Sist de såg mig vägde jag närmare 90kg och var höggravid så de ska bli kul haha

 

Åhh inga bilder går ju att ladda upp boooring=(,, grrr

 

Hopp nu ska jag snart sova as trött,, Mio blir 4mån imon=) stora pojken verkligen=) hehe,,

 

Nää god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0