sjuk

Usch precis innan Jerry skulle åka till jobbet i morse fick jag akut springa till toan och spy!! a ursäkta mig men aa de va inte trevligt,, inte spytt sen jag var typ 16 på fyllan,, japp mådde och mår piss,, har somt sagt spytt,, fryser,, mår illa,, ont i kroppen,, så nej jag mår fasiken inte bra..
Jerry fick då stanna hemma,, kan ju inte ta hand om Mio när jag knappt orkar lyfta upp hans flaska,, Sen vill jag ju inte smitta han heller så försöker hålla mi borta och spritar allt jag tagigt i osv..
Slutade ju med minifomen igår,, men kl 22 igår kväll vaknar vi av Mios ill vrål,, stackarn verkade ha gör ont,, vet inte om de berodde på att vi slutat med minifomen,, men trötta som vi båda va gav vi han då dropparna och lite mat,, han somna ganska snabbt igen,, men legat hela natten och gnytt i sömnen stackrn,, så jag fortsätter nog med minifomen lite till,, vet inte vad jag ska göra.. pratade med BVC om mjölkfri kost men de tycker ju att de borde visat sig tidigare om han inte tålde mjölk,, och att han i så fall borde skrika varje gång han äter o de gör han ju inte..
Idag har han vart hyfsat glad ändå,, la han förut i vagnen för att sova,, och nu kommer väl säkert alla "duktiga" mammor kommentera detta men tvn stod på och han tittade medans ja rulla vagnen och till slut somna han.. Jo jag vet barn ska inte se på tv o bla bla bla,, men asså ja tror inte de e så farligt som alla säger,, Frågade min mamma om vi fick se på tv när vi var små och de fick vi,, och ingen utav mig eller mina systrar har verken adhd eller epelepsi så tror bara folk över driver,, sen klart att jag inte sätter han framför tvn en hel dag,, men om de får han att somna så underlättar de grymt mycket eftersom de alltid e skrik annars..
Sötnosen=)
a så idag blir de bara slapp i soffan och hoppas på att Mio kan låta sin mamma vila lite,, har ingen feber i alla fall peppar peppar,, så får vi väl hoppas att de blir bra tills imon,, i alla fall så jag orkar ta mig igenom en dag..

Kommentarer
Postat av: Josefin, ung mamma till Theo

hehe jaa, det är dom då :)

Jag trodde inte att Theo skulle vända sig , han hatar att ligga på mage men plötsligt en dag hände det bara och sen har han gjort det flera ggr om :) Kommer nog snart för er ska du se ! =D



Det går faktiskt bra , han sover ca 9-10 h på natten sedan vaknar han och vill ha mat men somnar om en stund igen efter det, haha lyx jag har ;P

Det enda som är jobbigt är väl att han äter mycket på dagerna , varannan h =/ Tjockis är han ! =D

Hur går det för dig ? Nätter , mat och sånt ? :)

2010-01-12 @ 12:11:56
URL: http://favoritbarnet.blogg.se/
Postat av: Lotta

Får hoppas du blir bättre snart. Gubben min e hemma här idag med. Jag har talförbjud. den e ju lätt.. suck..

2010-01-12 @ 12:40:49
URL: http://attol.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0