Shopping shopping

Hallojsan,, vart iväg nu i 2tim och shoppat lite smått,, köpte en as cool stol på Bolagret,, den e lite Ed Hardy inspirerad med döskalle på as cool=),, Lägger upp bilde sen de hade ju ingen på bolgarets hemsida=( Sen köpte jag ett par byxor till Mio,, och en nappflaska,, så försöka se om han kan dricka ur mam flaskorna igen (vanliga) flaskor,, för DR Brown e ju såå dyra och jobbiga att rengöra,, ska testa på månadag och se så han inte sväljer massa luft=),,
Sen köpte jag lite purer till Mio för vi ska ju börja med mat på måndag=) köpte potatis & palsternacka och morot och sen köpte jag även katrinplommons pure om han skulle bli hård i magen=) haha,,
Till kvällen har jag köpt en påsa blandat med massa goda olika nötter osv,, typ asiatisk, japansk, tahi mix plus lite annat gott de hade i den hörnan mmm gottit ska de bli=),,
Så nu inväntar jag bara kvällen för jag e sjukt sugen på min påse hehe=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0