Precis så...

Japp precis så här vill jag att dagarna ska se ut=) Sitter fortfarande som ett frågetecken i soffan! WHAT??.. Japp dagen såg ut ska dra den lite snabbt,, Mio vakna kl 7 jag kl 8,, När ja kommer upp sitter Mio och Jerry i köket,, Mio babblar som bara den,, Jeryy säger "Ssch mamma sover" hehe ja kommer in flinandes "Nää ja e vaken" hehe,,
Mio skiner upp som en sol=),, pussar på min lilla bebis och sen får han mat,,
Sen var det dags för sova och efter att jag rullat vagnen i ca 10min känner ja som vanligt "Snart kommer skriket" MEn NEJ! de gjorde de inte,, okej fick rulla vagnen i 40min men han somna utan skrik, och han sov i 1tim och 20min=) wwwoooow,, a ja tänkte vi händer väl aldrig igen hehe
Nää så vi iväg och handla lite mat,, Mio var vaken hela tiden i vagnen trodde även då att snart kommer de men nej han var lugn och fin,, Somna gott i bilen istället=).. Sov väl 20min,, men han var glad hemma ändå=) Vi åt middag Mio satt och lekte med min fanta flaska hehe så söt..
Sen var de dags för sova,, trodde även då efter 5min rullning att de va kört men NEJ! fick rulla vagnen i 30min men sen sov han och han sov 1tim och 35min=),, Vakna jätte gossig,, vi låg och gossa i soffan massa så mysigt=),, Sen satt han i sin babysit i en tim utan gnäll han lekte med sin pingviner och annat,, Sen blev han trött igen,, ja la han i vagnen och hör och häpna efter exat 5min rullning sov han!! asså ja e fortfarande chockad haha,, han sov bara 40min men de gjorde inget för de va ju kväll nu..
Japp sen kom mamma/mormor på besök.. Mio var verkligen pratglad haha vi fick inte en syl i vädret märktes verkligen att han sovit bra=)..
Sen var de dags för läggtime=),, Och jag behövde bara gå in 1g med nappen shit asså,, är detta lugnet före stormen i natt eller kommer de fortsätta så här imon med?? SNÄLL KÄRA GUD haha låt detta fortsätta,, känner mig grymt pigg för en gångsskull de är väl pga inget skrik idag=)
Så jäkla underbar dag va=) Inget har känts jobbigt idag=) förutom när Jerry åkte till jobbet då=(..
Hopp vad kommer på tv ikväll då?,, Kanske ska passa på att kolla på tv för en gångsskull coh inte gå och lägga mig kl 20,, hehe=)
Åhh asså ni kan nog inte förstå hur glad jag e nu=),, för att dagen funkat så bra,, skulle verkligen ge allt för att de skulle fortsätta så här,, då kanske ja kan ta mig ur min slappe bubbla och börja leva lite,, eller ja visst lever jag,, men de har vart så jobbiga dagar bara så då blir man ju lite nere,, men idag känns allt så jävla gött rent ut sagt=)
Älskar er=)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Härligt att höra :))

2010-01-18 @ 21:42:39
URL: http://attol.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0