Party party=)

Haha,, nää men de blir la som party för oss,, första gången vi båda går ut utan Mio både ledsamt och kul,, Vi ska ut med skiftet idag käka middag nice nice=),, Blir la nån cider till maten älsklingen kör ju=),, men sen inget mera måste ju va go och glad imon med ju=) Får spara mig tills den 20feb då jäklar ska milfen shakea rumpan=)
Fan asså Mio har börjat nu den senaste veckan att vakna till när vi byter blöja på han,, han somnar nör vi matar han på natten men vaknar och tjötar när vi bytt blöja,, de dumma e att vi måste byta på han,, den e liksom heelt full,, men inatt höll både jag och Jerry på att få slaget,, kl 02,, satte Mio igånr och tjöta och tjöta,, fick knappt tyst på han,, efter ca 30min somna han igen,, Funderar på om vi ska byta blöja på han innan maten men han kommer ju garanterat att bli galen då med tanke på att han sover mellan 6-8tim första sovningen så han e ju svin hungrig när han vaknar,, hmm nån som har nåt tips?? Finns de typ natt blöjor annars som rymmer mera?
Sen vakna han kl 5 och ville upp,, men lyckades somna om han efter ca 40min gick då och la mig ihop om att han skulle sova till minst kl 7,, men icke han sov till 6.40 men men bara dra på smilet och gå upp=)
Ska försöka städa lite idag så mammsen får en ren och fin lägenhet att mysa i hehe=)
Sooo Jerrys nya tattoo=) de gjorde svin ont mohaha men coool=).. Mamma höll på att få slaget men men I like it=),, min snygging=)
Jag tycker han ska göra en till på andra sidan men de får dröja lite hehe,,
Yee I am a rocker=)
hehe sötnosen..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag gav Maya ena bröstet bytte blöja och sen gav jag henne andra bröstet så prova att ge han halva flaskan kanske? Eller så byt blöja innan så får han bli arg det går ju snabbt och han får ju mat sen :)

2010-01-29 @ 10:14:57
URL: http://lisaomaya.blogg.se/
Postat av: therese

Vi byter blöjan i sovrummet där det är mörkt.. ibsldn matar jag med en hand och byter med den andra :P och ibland matar oscar så byter jag när han ligger i knät =)

2010-01-29 @ 12:12:22
URL: http://oscarochtherese.blogg.se/
Postat av: therese

ja vi har pampers och de håller i 12 tim om det skulle vara så, men i 99% av fallen byter vi blöja på natten.. Han får äta halva flaskan sen ny blöja och efter det resten av flaskan så han kan sövas av maten. allt tar max 20 min.. ja okey nej vi hjälps åt på natten så det skall gå så smidigt som möjligt är ju inte många min man behöver vara vaken :D

2010-01-29 @ 13:20:41
URL: http://oscarochtherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0