Orättvist och 16veckor=)

Aa varför ska Jerry få alla bra nätter?? När Jerry hade förra natten somna Mio 18.30-03 och sen 03-6 när ja hde natten i natt somna Mio 19.00-00.30 sen vakna han 3.20 och ville gå upp,, jag försökte tala han till rätta i ca 15min sen sov han mm gott tänkte ja la mig i sängen precis när jag är på väg att somna hör jag "llaööölall" Åhh blri tokig,, ja upp igen gav han nappen och gav han mina arga ögon mm han somna igen,, ja la mig i sängen och samma grej hände igen,, han somna sov 15min vakna osv ja så har jag hållt på tills kl blev 6.15 då gav jag upp,,
Gick upp slängde i mig kaffe för jag trodde Jerry skulle ligga och gotta sig så de va lika bra att piggna till,, men nej kl 6.50 kommer Jerry upp för han kan inte somna om,, men åhhh då hade ju jag kunnat gå och lägga mig,, men med en stor kopp kaffe och en halv redbull i kroppen går inte detta grrrrr karlar,, kunde han inte låtsas ligga kvar och sova så jag slapp känna att jag gick upp i onödan haha usch på han..
Japp sen var de dags för Mio att sova,, ja hade mycket hopp att de skulle gå som igår men nej,, efter 1tim rullning och ta upp och trösta lägga ner metoden gav jag han flaskan och han somna som en gris hehe,, får försöka sen igen.. snälla kan inte dan bli som igår GUD! hehe,,
Blev ingen fika hos familjeliv bruden för de ändra tiden till kl 15 och jag ska ju vara på BVC kl 17 för föräldrargrups grej,, så vi kanske ska ta en promenix på torsdag istället om hon inte ploppat ut nån bebis då=) hehe..
Hopp nu drog Jerry iväg till gymet också duktig biff jag har hehe,, nää men ja måste komma igång med,, kanske får mer ork då?? hehe men om alla dar kunde va som igår så hade jag nog haft all ork i världen,,
hopp får se hur länge Mio sover nu om han kan sova över sina 30min då=)
Just de Mio blir 16veckor idag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0