Ny vecka,,

Jupp imon är de nya vecka,, vilket innebär att Jerry ska jobba,, gaaaahh va tråkigt,, hatar de,, men men pengar måste man ju ha tydligen hehe,,
Mio sov i 2,5tim i Jerrys famn förut helt ofattbart,, hoppas han kan göra detsamma på mig imon bitti så ja i alla fall slipper morgon skriket,, de e fasiken de jobbigaste,, innan man ens fått i sig kaffet liksom hehe..
Imon ska vi kanske träffa Linda,, antigen i stan eller hemma hos henne får se vart de blir.. Sen på tisdag börjar föräldrar gruppen igen,, vi ska lära oss babymassage på tisdag=)
Mio blir även 15v på tisdag=) bara 5veckor kvar tills han ska bli en glad bebis enligt min bok jag har hemma haha Han har faktiskt följt den boka exat,, där står om alla faser och perioder m.m. mycket bra bok faktiskt,, Växa och upptäck världen heter den, Ett tips till alla som är eller blir föräldrar skaffa den så får man lite mer tålamod,, ja får de i alla fall,, ibland hehe.
Sen hmm är de väl inget mer planerat denna veckan..
Kan berätta för folket att ja nu gått ner 1kg till så 24kg ner och 6 to goo heja heja=)
Nää nu ska ja snart sova,, min natt i natt och garanterat en tidig morgon,,
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: therese

Va bra då, hoppas den funkar då:) även om han inte somnar så kanske han iallafall blir tyst och bara det är ju guld värt :D Hör av dig när du fått den så jag får höra hur det gick.



sov gott

2010-01-10 @ 21:44:53
URL: http://oscarochtherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0