Ny frilla=)

Yes ny frilla blev de,, dock inte som Rihanna som jag tänkte,, för när jag väl kom till frissan så såg jag två tjejer som hade as coola frisyrer,, så jag fick beslutsångest haha,, jag visa frissan bilen och sen peka på de andra tjejerna och sa att jag ville ha en blandining av allt haha,, så de blev extremt kort på vissa ställen lite hlav kort på andra och långt på andra haha,, just nu sitter jag med färg i håret så bild kommer imon=)
Så när jag kommer hem så vaknar Mio,, och han och Jerry ligger på filten,, vi har försökt träna Mio på att rulla runt och idag för första gången rulla han från mage till rygg=) wiee haha jag och Jerry stod som två dårar och applåderade och skrek haha Mio måste trott va var konstiga han skratta i alla fall=) haha
Imon ska vi egentligen till föräldrargruppen men får skippa de,, för vi måste verkligen handla har absolut nada i kylskåpet,, och så måste ju Jerry träna också haha ja de e viktigt får inte bryta hans schema vettu,, så imon blir de stor handling=) gott gott,, vi ska köpa smeper 2 nu och på onsdag ska vi övergå helt till 2,an för Mios mage verkar må bra av den=) får se om de mättar mer nu också mitt lilla matvrak=)
Yes nu ska jag tvätta ur färgen=)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0