Ny dag

God morgon!, Mio sov i 9tim i sträck i natt utan mat paus hehe rekord,, men sen ville han upp vid 4,, Jerry hade ju han,, men han somna om nu precis innan Jerry gick hoppas han sover lite mer än 30min nu i alla fall..
Fattar inte varför,, jag sov ju i andra rummet i natt men ändå vakna ja 3-4ggr i natt av aa ingenting,, fattar inte asså..
Aa idag håller vi tummarna på att jag ska få en bra dag=),, Snälla inget gnäll,, asså man känner sig så jäkla dålig ibland,, jag vet att bebisar skriker osv men när man inget kan göra liksom känner mig så hjälp lös..
Men som sagt bara 4-5v kvar innan denna fasen tydligen ska va över och jag hoppas fasiken att de stämmer,, vill kunna njuta lite nu och inte hela tiden gå på hel spänn att snart börjar skriket liksom..
När han e glad så e han så himla go,, då e de så underbart så de går inte ens att beskriva=)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0