Ny dag nya tag

Nu får jag ge mig,, visst Mio är krävande osv,, men jag kan inte låta de ta knäcken på mig,, som alla säger de blir bättre.. Så nu skräper du dig Melissa!!
Jerry hade natten i natt men jag vakna ändå av Mios ill vrål i natt,, fan de väckte la hela huset haha,, Sen vakna ja kl 6 när de gick upp men låg kvar till 7.30 ändå va såå trött asså..
Vi skulle ju mysa och se på lets dance igår.. men efter 4danser så halv sov båda i soffan haha,, så får se reprisen,,
Ja synda även igår,, går ju på påsar nu.. men va så trött, ledsen arg m.m så jag kände att lite Thai mat hade suttit fint,, så bytte ut en påse mot thai mat,, åt dock inte så mkt för de verkade som de tappat krydd burken där i aa haha,, aa ni som känner mig vet ju hur stark mat jag gillar så då kan ni ju tänka er hur starkt detta var haha
Mammas buse=)
Ja dagen börjde väl lite bättre än igår,, han skrek som vanligt när de va sova dags,, men tog bara 20min att somna,, sen sa Jerry till mig att jag kanske ska testa att ha Mio på min andra arm när jag försöker somna han,, för Mio gillar tydligen att titta åt bara vänster haha,,
Så jag testade faktikst de nu och vet ni han somna efter 10min utan skrik=) shit hoppas inte detta bara var tur,, men de e de nog haha..
Fan vad jag vill bara städa.. asså innan jag fick Mio så kunde städningen liksom vänta.. men nu vill jag städa jämt.. anatgligen bara för den där månads städningen ja brukar ha när allt verkligen allt städas har uteblivit sen han kom..
Har lust ni vet att bara rensa alla skåp skura damma allt,, men när kommer man få tid till det?? Kanske när Mio är 15 och vill sova hela dagarna haha
Jaja ska hem till mormor idag igen försöka fixa tån haha de blir la aldrig bra,, har ven lyckats få nageltrång på ett finger,, hur fan lyckas man med det?? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0