Nervig

Fan de e bara hår men är ändå nervig haha jaja men men när saxen väl e satt i håret då e de för sent att ändra sig hehe,, ska snart åka Jerry slutar 15.15 så han kommer bara hem och sen åker jag wieee=)..
Tycker så synd om min lilla gris,, han har fått hicka hela dan,, efter han ätit så spyr han ju alltid har ju turen att få en spyunge hehe,, sen så vet jag inte vad han gör men han börjar hicka efter spyan?? och den håller i sig,, försökte få i han vatten för första gången förut men han bara rynkade på näsan och spotta och fräste haha inte gott inte.. aa undra varför de e så med hickan asså?? jaja hoppas de försvinner snart..
Kommer de nåt kul ikväll på tv frästen?? nää trodde la inte de,, går bara skit på tv nu känns de som blää
jaja ska la slänga på mig lite kläder nu,,
Kärleksparet=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0