När..

Känner mig lite bättre nu,, mår inte illa bara ont i kroppen typ,, men fan så trött,, visst har fått sova 12tim i natt,, men ändå.. Mio har krånglat med sömnen på dan idag igen,, blir snart tokig,, känns som man testat allt nu asså,, när ska de vända?? När ska min lilla älskling bli glad och pigg hela dagarna? Varje dag känns som 1000år för de e samma sak varje dag,, jag hoppas varje morgon att idag kanske han kommit ur din fas men icke,,
I morse var han heeelt underbar,, då trodde jag nästan på det hehe,, han va glad skratta och orkade va vaken i ca 2tim och de gick hyfsat snabbt att somna han,, men efter där blev de som vanligt,, han vägra somna,, blir övertrött och sen skrik,,
Fattar inte hur ensamstående orkar,, ser upp till er sjukt mycket,, ja har världens underbaraste kille,, utan han hade jag aldrig klarat detta,, vi försöker turas om så gott de går med Mio,, men nu har ju jag vart sjuk så han har ju fått ta de mesta,, jag hjälpt till så gott de går,,
Ska ta natten i natt då Jerry ska jobba imon,, så jag vet att i natt kommer ja inte kunna sova,, kan aldrig sova när ja har natten,, vet inte varför spelar ingen roll om Mio sover för ja tror ändå han ska vakna hela tiden så jag kan inte koppla av,, åhh önskar ja hade Jerrys kropp ibland han ba lägger huvvet på kudden och somnar,, ja kan inte,, även om ja får,,,
Sitter här med tusen frågor i huvvet,, ska jag sluta helt med minfomen? ska ja byta ersättning? ska ja? eller ska ja? a känns som jag inte vet nåt längre,,
Vem sa att de skulle vara lätt att bli mamma? ingen,,, men de är de bästa som hänt mig ändå=)
Imon ska ja vara själv får se hur de går,, har i alla fall bestämmt mig för att ta en långpromenad får se om vi lyckas hehe
Vet ni?? Nu sa min underbara älskling att han tar natten inatt ändå så  ja får sova,, fast han kommer ju väcka mig när han går vid 5.30,, visst e han gossig=),, han vet att jag inte kan sova när ja har natten så han ställer upp=)
så nu ska ja umgås lite med han då rå,,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0