Mys på stan

Blev en bra dag trots allt,, hade en sjukt jobbig natt,, men tog mig ändå ut Med Mio till stan för att möta Linda & lilla Thilda,, Första gången jag åker så långt själv med buss och spårvagn,, va lite nervig kan ja säga,, men Mio sov på buss resan dock vakna han på vagnen,, ja kände smått hur paniken började komma,, "snälla brörja inte skrika" och de gjorde han inte,, han låg snällt och pilla på sin a pingviner som hänger i vagnen=),, Han va vaken hela rundan i stan,, sen fika vi och sen somna Mio igen i vagnen inget skrik=)
Han sov faktiskt hela hemresan också=).. Nör vi kom hem var han på strålade humör=) Han skartta och hade sig=) gull ungen=),,
Sen slutade jag med minifomen idag,, har läst att de kan ha motsatt effekt på vissa och bla hindra rapen från att komma upp ur magen,, Vi har haft väldigt svårt att rapa Mio så de kan ju va därför,, han har idag ätit 5mål utan minifomen,, och inte gnällt nåt än,, och raparna kommer som bara den=) så ja hoppas detta e lösningen nu,, annars kommer jag väl få en ännu värre natt i natt hehe=)
Hopp nu ska ja koppla av lite Mio sover=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0