Men grrr

Hopp här sitter jag ensam,, för Mio sover, han vakna 5.10 fick mat sen trodde jag som alla andra ggr att han aldrig skulle somna om,,så jag gick upp med Jerry,, men vips så hade Mio somnat,, men nu orkar jag inte lägga mig igen för då blir jag ju bara tröttare när Mio vaknar eftersom han lika gärna kan vakna efter 30min hehe..
Han har snurrat runt i sängen i natt som bara den,, han vakna även vid  2 och ville ha mat då låg han snett och även kl 5 tokig min lilla buse=)
Imon blir Mio hela 4mån shit pommes frites=) Så nu e de bara en månad kvar tills de blir enklare som alla säger haha visst att jag tror på de,, alla sa även vid 3mån blir de bättre,, de blev ju värre haha de var då hans "jag hatar sova älskar att skrika" humör satte in,,
jaja nydag idag hoppas på bättre än igår=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0