Kuligt,,

Hallojsan!,,, Usch skulle ju få sova inatt men kunde verkligen inte,, tog as lång tid innan jag somna även om jag gick och la mig typ vid 22.30.. sen vakna jag as tidigt låg i sängen kanske i 3tim och försökte somna om var liksom as trött men de gick verkligen inte,, har lite ont i halsen också hoppas jag inte blev förkyld från igår.. gick i bara skinnjacka och en tunika under=( dumma Melle hehe,,
Ja gårdagen då,, Mammsen passa Mio,, De hade gått jätte bra,, han hade busat och skrattat med mamma,, och han hade somnat gör bra=),, Så nu vet vi att de funkar,, så mamma de blri nog mååånga branvakter för dig nu haha,, nää då,, kändes gör konstigt att bara jag och Jerry satt i bilen,, och jag satt fram för en gångsskull haha,, kändes lite nervigt men de va skönt samtidigt som man sakna den lilla skiten enromt mycket=)
Busungen som inte vill sova haha=)
Japp,, vi hämtade upp Mathias först i Mölndal,, han bor ju i Jerrys gamla lägenhet där vi bodde först hehe kändes lite sjukt att åka dit=) haha,,
Sen drog vi in till staden,, Biljardpalatset skulle vi käka på,, Vi var först på plats,, skulle vara där kl 19,, men alla andra var sena haha kom la runt 19.20 så vi kom inte till bordet förens vid 19.40 haha,, MEn de va kul att se alla,, Snacka med Mike som vikken dag som helst nu ska bli pappa,, så han satt och smutta på en cola ifall att Camilla skulle ringa hehe,,=) Kul,, jag tror de får en kille men Jerry och Mike tror på Tjej vi får väl se vem som har rätt=)
Älsklingen jag och the blivande bestman Mathias=),, Ser lite rädd ut haha men de e goa killar jag har brevid mig=)
Sen var de dags för förrätt,, Jag tog en bruschetta eller hur de nu stavas men den var kall trodde den skulle vara varm och de var gööör salt de stack som fasiken på tungan asså hehe=),, MEn de va gott ändå=).. Tig mig 2cider också,, trodde jag skulle känna nåt men jag kände mig faktikst nykter som bara den=)
Jag och min Hubbe bubbe=)
Till huvudrätt tog jag steak=) jag beställde medium men fick rare,, och de smaka la sådär massa fett på köttet,, så maten kunde väl vart bättre men de va ändå kul,, att träffa alla och komma ut=) Man saknar faktikst jobbet lite hehe=)
Tha girls Annika, Jessie och Sofia=)
Sen åkte vi hem vid 21.30,, möttes av en utslagen mormor på soffan haha=)
Idag ska jag åka iväg några timmar så JErry och Mio får lite egentid,, Mio e ju så mammig så han måste vänja sig mer vid Jerry,, jag skulla åka och träna men vet inte om ja ska de med tanke på halsen,, ska i alla fall köpa gymskor,, kanske sola lite,, sen får ja se vad jag ska hitta på =).. Ikväll blir de mys med älsklingen och film=)
Funderar på att ringa Jessie och fråga om en prommenda,, men kan hända att damen e bakis och då lär hon inte svara förens kl 17 eller nåt haha=),, Men men,,
Ha de nice=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0