Kom igen nu!

Ja dagen har vart bra än så länge så kom igen nu=),, låt resten av dan bli bra snääälllla=)
Mio har somnat 2ggr på raken i vagnen,, första gången tog de la samman lagt 40min fick lyfta upp han 1g och trösta sen sov han i hela 1tim och 20min=) Sen åkte vi iväg och handla lite,, sen hemma var han på strålande humör busade med mig dregla ner hela mitt ansikte haha gott,, sen skulle han sova igen.. la ner han i vagnen slängde på favoriten Peter Jöback haha,, nu tog de la 30min men inget skrik,, jag kör gärna vagnen i timmar bara han inte skriker,, så nu får vi se hur länge han sover=)
Jerry har åkt till jobbet nu mindre kul,, hatar att vara ensam,, Nån som vill komma och hälsa på kanske?? hehe..
Imon är de fullt ös,, första ska jag hem på fika till en tjej jag pratat med på Familjeliv hon bor här i närheten hon är i v38 och sen kommer de 3andra tjejer med barn i åldrarna 8mån och 5mån har jag för mig=),, Ska bli spännande att lära känna lite mer mammor,, hehe,, sen på kvällen ska jag åka till BVC på föräldrar gruppen själv,, mm Jerry jobbar ju,, underbart när de e klockan 5 då Mio brukar va på sitt toppen humör haha NOT! mm får hoppas de går bra..
Jaa idag händer de la inget mer kul,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0