Kanon start=)

Ja idag va de verkligen en kanon start på dan=).. Mio sov helt underbart i natt kanske berodde på massagen han fick med bed time oil haha ska tydligen få barn att sova bra haha,, vet inte om de va de eller slumpen,, han somna tidigt redan 18.15 vakna 1.30 åt sen sov han tll 6.45 alltså har han sovit 12,5tim=)
När jag steg upp sen vid 7.30 så tog jag med han på en städ runda i lägenheten,, väntade bara på att hans morgon skrik skulle börja men icke=),, Glad hela tiden,, sa till Jerry "Ska ja behöva städa varje morgon för att han ska va glad??" haha..
Sen somna han utan skrik wiee,, sov bara 30min då som vanligt men ändå ingen skrik=).. Inget skrik denna gången heller nu när han sover=),, Hoppas verkligen detta kan hålla i sig idag=)
Färgade håret i morse=) Blev rött=).. Dock inte så rött som jag ville eftersom ja va ganska mörkhårig innan,, men lite skillnad e det i alla fall=)
Jerry e nu på gymmet duktig=)..
Måste berätta om gårdagen asså.. Vi hör världens smäll.. ja tittar ut ser då genom grann svalen hur en raket har avfyrats i en svale,, jag ser två små killar springa från platsen,, Ut tittar såklart alla grannar och de kommer ut springades..
Joo men visst så hade man väl själv gjort,, men sen tp 40min senare går fortfarande folk ut och letar efter killarna,, de har även ringt polisen som säkert vill lägga ner sin energi på lite pojkbus när mord och våldtäkter härskar i detta land.. asså seriöst?? Tror verkligen folk att killarna skulle komma tillbaka? Eller att de va kvar??.. Aa de va precis som nån blivit mördad haha vi bara satt och skratta åt dessa "spanare" haha..
Idag börjar Jerry jobba igen.. mindre kul=(,, Ska försöka ta mig ut mer nu.. Mios värsta skrik period är förhoppningsvis över.. Men imon ska han ju ta sin 3mån spruta=(,, Hoppas de går bra.. vill inte ha en feber pojke=(,, Sen blir han även hela 14v imon shit pommes frites=) stora pojken..
Snart får han börja med smakisar.. igår satt han med vattnande mun och titta när vi käka hamburgare och pommes.. Jerry busa med han och höll ett pommes framför han haha Mio gapade stort hehe,, a kommer nog få en liten tjockis här=)..
Fick ner allt julpynt igår med.. de står nu i kartonger i hallen och skall ner i källarn,,=)
Nää nu ska ja vila i ca 10min till sen har de gått 30min sen Mio somna så han lär vakna då hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0