Jobbigt,,

Åhh varför? När man tror att allt blir bra så blir de tvärtom,, jag orkar inte,, varför kan inte min lilla sötnos bara sova?? Haft en jätte jobbig dag hittills ska egentligen till föräldrar gruppen men vet inte ens om jag orkar,, Mio är ju inte direkt en solstråle idag heller,, så ska jag dit själv för Jerry jobbar ju,,,
När ska detta sluta egentligen? Försöker med allt verkligen,, han bara skriker,, har fått söva han med hjälp av flaskan 3ggr idag,, ja vet att man inte ska de men vad ska jag göra om de är det enda som får han att tystna och till slut somna?? Läst om alla tips nu men inget funkar ju,, de slutar alltid med att han gallskriker typ i panik,, åhh känner mig så hjälplös plus helt slut,, spelar ingen roll om jag får sova 1000timmar detta tär på en,, att inte vet vad man ska göra? Eller hur länge detta ska pågå.. Hatar att va själv med,, sitta här ensam på eftermiddagarna och kvällarna och typ bara invänta att han ska skrika,,
Igår var han ju helt underbar och jag såg ett hopp men de hoppet släckdes redan kl 9 i morse,,
Förstår inte vad som e fel,, gör jag nåt fel? gör Jerry nåt fel? a e fel? ja fattar inte,, vissa säger att vissa barn e så här men de måste väl gå att lösa på nåt sätt,, ska vi ha de så här i 1år kommer ja gå under 1000gggr om,, jag vill ha min bebis glad som igår,, de va den bästa dan på länge=)

Kommentarer
Postat av: Maya1

Men om han somnar när han får flaskan så varför inte söva honom med den? Det brukar vi göra ibland när lilleman inte vill sova. Jätteskönt ju! Varför ska man vrida ut och in på sig själv bara för att det är någon som säger att man inte ska söva dem så.. Kram! :)

2010-01-19 @ 17:34:09
Postat av: therese

han har inte ont i magen då? magknip eller kolik? Oliwer va ju så innan också som du beskriver men efter akupunkturen så är han en helt annan bebis!!!

Lider verkligen med dig för vet hur jobbigt det är..



klart man får söva med flaskan, oliwer somnar alltid efter han ätit, jättebra ju :D

kämpa på



Kram

2010-01-19 @ 17:49:42
URL: http://oscarochtherese.blogg.se/
Postat av: Milla´n

Joel´s bror har tvillingdöttrar, den ena skrek mycket.. dem gjorde akupunktur oxå... Värt och testa... För det funkar juh.. // <3

2010-01-19 @ 19:23:49
URL: http://www.metrobloggen.se/MillaMe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0