Jerry

Nu kommer massa säkert tycka att jag är väldigt puttig nuttig hehe men jag bara känner för det här, Detta inlägg kommer bara handla om min älskling, pojkvän, sambo och fästman Jerry=)
Andledningen till att jag skriver är för att jag vill att både han och alla mina vänner och andra som är intresserade ska få veta vad han betyder för mig=)
Han nog ta mig F*n a måste svära lite,, den bästa som finns. Han har allt han är verkligen som en gott och blandat påse, Man kan nog inte hitta någon som är så blandad som han. Okej nu kommer de vanliga grejerna som alla tjejer tycker om sin kille,, han e snygg, snäll, söt, charmig, rolig mm ja han e såklart alla "vanliga" grejer. Men vad som gör han så speciell för mig är att han ställer verkligen upp för mig och Mio.
Han gör verkligen allt för att vi ska må bra finns liksom inga hinder,, Jag har nog inte vart den bästa flickvän sen Mio kom. Jag har vart trött, grinig, arg, slapp, gått klädd i myskläder med spya på,, och håret har bara suttit i en tofs, Men tex idag,, de första han säger när han kommer innanför dörren är "Va fin du är älskling",, och hur såg jag ut då?? Joo ja hade mina gråa mysbyxor en rosa stor t-shirt och håret bara hängde,, och han tyckte jag var fin?? mm då blir man glad=)
Han tröstar mig alltid när jag e ledsen och puschar mig,, lugnar mig han vet precis hur han ska göra..
Så fort vi bråkar,, och ja vi kan faktiskt bråka de som inte tror de,, så istället för att de kanske går timmar,, så löser vi problemen väldigt snabbt,, de är bra,, för tillfället så handlar ju alla "bråk" egentligen om att vi bara är trötta,,
Av nån konstigt andledning så klarar Jerry av att sova mindre än mig men ändå "funka" på dagarna, så han är så snäll att han även tar nätter med Mio när han ska jobba dan efter och han börjar kl 6.30 så då kan ni ju förstå liksom.
Asså jag skulle nog kunna sitta här och rabbla saker hela natten om hur underbar han är, Men de ska jag inte=)
Men en annan andledning till att jag skriver detta är för att jag känner att jag ger för lite tillbaka. Jag sitter här nu i mina mys kläder utan smink och stinker spya, Asså seriöst hur fräscht låter de?,, Och ändå pussar han på mig och säger att han älskar mig.
En dag när Mios gnäll period är över,, då ska jag stå i dörren när Jerry kommer från jobbet,, sminkad, vanliga kläder ha en städad lägenhet och maten ska stå på bordet, precis så Svensson vill jag bli=)
Gud va mesig jag e nu va=)
va bara tvungen att skriva detta för jag är så glad att jag har Jerry finns ingen som han.. Älskar dig och Mio över allt annat ni är mina grabbar ni=)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Naw... jag blev alldeles tårögd när jag läste det. Ska inte skryta men han är ju min bror hahahha nej jag skoja bara.

Om ändå min pojkvän var likadan. Han kan också komma med sådana fina kommentarer ibland när man ser ut som skit men han är inte som du förklarar Jerry. Det är vackert det du säger. Jag blir f*n rörd rent ut sagt. Ni är så fina och jag längtar till dopet!

Krama om både Jerry och lille Mio så hörs vi på bloggen och facebook och sen ses vi till dopet :)

KRAM

2010-01-14 @ 19:43:08
URL: http://loooviisaa.blogg.se/
Postat av: Julia

fint skrivet... =) kram till er alla!! från mig..

2010-01-14 @ 23:05:28
Postat av: Lotta

Vilken drömprins du hittat. Håll hårt i honom..

Himla fint skrivet.. :)



2010-01-15 @ 00:36:41
URL: http://attol.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0