Inte som man tänkt sig,,

Nää dan blev inte alls som jag tänkt mig,, hade hoppats på att Mio skulle fortsätta sitt glada humör på dagarna men NEJ!,,, Han har vart gör trött hela dan,, ja men vad gör man då? Jo man sover men de fattar inte lilla Mio,, Fick somnat han i vagnen idag,, han sov då 50min då hade ja höga förväntningar om att nu kommer lilleman vara glad.. men nej han va nästan tröttare än när han bara spvit 30min,, kan ju säga att jag även fick rulla vagnen i 40min not fun!
Japp sen var han kinkig hela tiden,, sen när han skulle sova igen,, testa jag Lindas metod,, att han fick skrika i ca 30sek sen ta upp trösta lägga ner osv,, de funkade=) då fick ju upp hoppet att detta kanske e en metod som skall köras hedan efter,,
Men den funka inte mer sen tyvärr Linda haha,, för sen blev de kaos nästa gång han skrek och skrek,, och jag hatar verkligen när han skriker,, inte för att jag blir arg eller så utan jag blir ledsen själv,, för jag vet inte vad jag ska göra,, fick till slut somnat han med hjälp av flaskan=(..
Jupp sen sov han i hel 45min i alla fall,, men nu på kvällen va han jätte trött och gnällig så de blev läggdags redan nu för lillen,, och de gick inte heller bra,, skrik igen,, åhh jag fattar inte varför? Ja orkar inte lyssna på hans skrik de skär fan i hjärtat,, vill bara springa och gömma mig,, Så ska Jerry jobba kväll nu med åhh ja kommer inte orka detta,, vill ha min glada Bebis=)
Känns som jag testat alla tips och trix som finns nu,, men nada nada nada hjälper ju?
Ja en dålig dag helt enkelt,,
Fick i alla fall njuta av min älsklings underbara mat han gör kykling i ugn ris och sweet chili sås sååå jäkla gott=)
Känner på mig att de kommer bli en jobbig natt med blää inget e bra nu,,

Kommentarer
Postat av: therese

Tänkte på det, ni har inte kontaktat läkaren för att se om han har ont någonstans? i och med att han skriker så mycket??

Små barn får lätt ont i öronen och då vill de helst inte ligga ner = sova, för de gör ont på dom..



Va bara något jag kom och tänka på :D

hoppas dagen idag blir bättre =)



Kram

2010-01-18 @ 08:55:39
URL: http://oscarochtherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0