Höhö rekord=)

Haha av nån konstigt andledning hade jag hela 69 läsare igår=) vet inte varför men de va ju kul hehe,, fick massa kommentarer om vikken frissa oxå=),, Jerry tycker jag ska våga köra en Rihanna,, asså jag vill verkligen klippa mig så,, men fan vågar jag??,, De e som Jerry säger håret växer ju faktiskt ut men ändå hmm aa de återstår att se=)
Höll Mio vaken lite längre igår han har ju somnat halv 7 de senate dagarna men igår somna han väl strax efter 7,, men vakna kl 20.15 av en mardröm åhh stackarn,, fick lyfta upp han och trösta han och sen somna han om igen,,
Klockkan 00 i natt vaknar jag av samma skrik,, plus att han blev hungrig direkt efter haha japp så tur att de va helg annars hade la grannarna snart bankat på dörren hehe,,
Men sen sov han till 5.30,, Jerry hade ju natten,, men efter att han försökt somna mio i 1tim kom han in och väckte mig,, så ja fick försöka lite,, japp så ja försökte också i ungefär 1tim efter många om och men och svordommar så somna grisen.. Åhh fattar inte varför de ska va så svårt att somna??,, Mina axlar värker som fan nu,, Jerry fick ge mig en liten massage så här på morgon kvisten=)
Nu till den stora frågan,, orkade vi se Let's dance igår?? Hehe va tror ni?? haha NEJ de orka vi ej,, gick och la oss klockan 21 men men om ca 18år kanske vi kan se på tv igen=)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Svar: Nej det är min mammas. Pappa har byggt den. Han er en bilbyggare ;)<3

2010-01-16 @ 11:48:44
URL: http://tessanaslin.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Ja ibland kommer läsarna bara sådär vips :P Jag hade en dag 98 läsare fast det var längesen!

Sv: åh Tack! Jag trivs med det jättemycket! Gud vad svårt att välja frisyr till dig på ditt inlägg. hade varit roligt att se dig i en kort frisyr. Fråga Jerry :P

hehe tack! Det är inte så enkelt. Jag simmade först 50 för att jag visste att det kunde jag klara. Sen blev det 60 stycken på 45 minuter. Jag var helt slut sen.

De första 20 längderna är helt sega men inte jobbiga, de sista 30 går fort men är otroligt jobboga. Ryggen får jag ondast i. Men det är den bästa träningen för mig med tanke på att jag älskar att simma :D

2010-01-16 @ 12:42:28
URL: http://[email protected]
Postat av: Lotta

Tant Rosa från fl här.. kanske skulle skrivit de på fl hehe.. :)



har du bestämt dig för vilken frisyr än? :)

2010-01-16 @ 12:58:07
URL: http://attol.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0