Hemmafru=)

Ja idag har jag vart gör duktig,, känt mig som en riktig hemmafru=),, Hunnit massa,, städat hela lägenheten, dammsugit, svabbat golve,, plus att maten stod på bordet när Jerry kom hem=),, haha Mio drog jag efter mig i gå stolen när jag svabba golven tyckte han var gör kul att höra hur vattnet droppa i spannen=) haha sötnos=)
Han har även vart gör duktig idag när de kommer till sovning,, första gången behövde jag bara gå in en gång,, ge nappen och klappa,, andra gången gick jag bara i 2ggr=),, Nu ligger han i sängen och pratar lite,, får se hur många gånger de blir nu=)
Jerry ska få gå och lägga sig och sova så han orkar natten sen,, Fick tipset om att byta till pampers blöjor de ska tydligen rymma mera,, så Jerry köpte de på vägen hem så ska testa detta i natt och se om vi slipper byta blöja på natten=)
Sen har jag ingen aning vad jag ska ha på mig ikväll.. tittat hungra gånger i garderoben hehe men hittar inget,, har göör mycket men jag vill typ ha ett par leggings och en tröja och de passar inte ihop så hur gör man då??.. Kanske leker kändis och går på toa efter 1tim och byter kläder haha=)
Mammas städ gubbe=)
Vad ska jag göra nu då när båda gubbarna sover?? Hmm slappa tror jag de e jag värd=)
Sen ska jag väl börja göra mig i ordning också,, har ju en frissa nu som måste fixas annars ser jag ut som en svamp haha,, innan va de ju bara att slänga i ett hårspänne och sen var man reddy too paaarty men nu måste de sprayas och fixas=) Men de e kul de med=)
Nu ska jag slappa framför tvn=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0