Helt okej=)

Ja dan har faktiskt vart helt okej,, a den e ju inte över än.. Mio ligger i sin säng och gnäller som bara den,, funderar på om detta vi gör på dagen kanske förstör hans kvälls läggning,, a vi får väl se,, väntar nån minut till innan jag går in,,
Ja idag då ja,, första gången låg han själv på en filt på golvet i ca 15min utan problem,, han titta sig omkring lekte med sina händer tjöta lite,, sen börja han gny så då gav jag han nappen,, han låg väl helt själv i ca 25min tror jag=)..
Vi lyckades hålla han vaken i 2tim=),, Och han somna hyfsat bra i sängen,, fick gå in 2ggr sista gången lyfta jag upp han och han somna nästan direkt,, men jag la då ner han,, han sov först 1tim sen vakna han av en mardröm gick in och fick lyfta upp han och trösta stackarn,, sen gick jag ut med han för jag trodde a ja han har ju sovit 1tim nu liksom,, men han gäspa så då gick jag in och vagga han lite och han somna och sov 1tim till=) wieee så 2tim underbart=)
Jag var så chockad att jag inte visste vad jag skulle göra dessa 2tim,, satt liksom bara och titta haha,, är ju så van vid att bara lala med han hela tiden,,
Jaja sen vakna han,, jag lät han ligga lite själv sen va han med mig i babysittern när jag städa badrummet=),, tänkte behöver ju inte gå ut alldeles för hårt mot han att han bara ska ligga själv heeela tiden.
Sen var de dags för sova igen,, han var vaken i 1tim och 50min=),, även denna gång gick de ok,, 3ggr gick jag in lyfta upp han 1gång,,
Men åhhh nu verkar han ju vägra somna för kvällen istället alltid ska de va nåt haha
Men sen måste jag berätta,, jag la han på mage förut och han låg as länge och skratta och hade sig han har typ aldrig skrattat innan när man lagt han på mage,, sen var han på väg flera gånger att rulla runt till rygg=) wieee ska träna mer på detta imon jätte duktig mammas älskling=)
Japp så morgon dagen består av att bara vara hemma och "lära" Mio att sova haha,, kommer säkert bli mycket skrik men men han måste ju lära sig,,
Nu ska jag invänta älsklingen som kommer med potatissallad och rostbiff mmm mumma=)
Ska försöka lägga upp filmen imon när Mio as garvar åt Lisa också såå himla gulligt att man dör,,
Sen just de Mio sa mamma förut=) haha ja de lät som de i alla fall han gjorde säkert inte de men ja inbillar mig själv de i alla fall=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0