Handlat,,

Halloj!
Så då e de fyllt i kylen igen=).. Men blir lite irriterad vi handlar på ICA maxi,, och förra veckan hade de 2st paket semper 2 aktiv bakteriekultur inne så jag trodde såklart att de säljer den där.. så idag när vi ska handla då så säljer dom inte den längre!! grrr,, så vi fick åka till coop,, vill inte handla på coop för de e både dyrare och mycket mer folk där pga systemet ligger ju vägg i vägg,, så ska man behöva åka först till ica och sen coop?? nää ska fråga dem nästa gång jag e på ICA,, tycker de borde ha allt där ändå.. de e ju en Stormarknad,,,
Försökte även idag hitta en hoppgunga till Mio men den var slut på barnenes hus också gaaah.. men vi köpte lite badleksaker till han haha och dem var ju väldigt populära haha,, han bara titta på dem typ "öö a ha va e de här" hehe,, jaja de kommer väl det med=)
Mm i natt ska jag få sooova underbart=) eller a till 5.30 i alla fall sen ska ju Jerry jobba,, men jag slipper ju vakna när Mio e hungrig i alla fall=)
asså vi har de ju ändå ganska lyx på natten Mio äter oftast bara 1g ibland 2,, så jag har börjat få hopp att inom en snar framtid eller a några månader så kanske han sover hela nätter=) hmm jo jag vet de kan ju ändras men han har alltid vart sån på natten förutom när jag amma,, men annars har han bara ätit ca 1-3ggr per natt och nu oftast bara 1g=) finns ju dem som ska käka varannan tim på natten puuuh hade ju dött,,
På fredag ska antagligen mamma passa Mio på kvällen för första gången hihi vi ska nämligen ut och äta middag med jobbet=),, Aa jag har väl inte helt bestämmt mig än,, asså inte de att jag inte litar på min mamma eller så hehe för de gör jag absolut om de e nån jag kan lämna MIo till så e de hon=).. men just att han kan vara så kinkig=) Men vi ska vara där kl 19,, och då brukar ju Mio somna,, så mammas enda uppgift i stort sätt är ju att få han att somna haha=),, sen brukar han ju inte vakna förens vid 00 förtsa gången och så sent ska ju inte vi va ute hehe,,
Ja men de blir nog bra,, vi tar ju bilen så om Mio skulle balla ur får vi komma hem,, tror dock min super mor klarar detta hon har trots allt tagigt hand om oss 2systrar nästan helt själv eftersom pappa är fiskare hehe så hon kan nog klara av 1 liten galning i några tim=)
Nää nu ska jag snart sova så jag får njuta av min soooova natt=)

Kommentarer
Postat av: micaela ♥måns09♥

vet att Måns också hade en sån period då han vägrade att sova..

men då hjälpte vagenen eller bilen..

men hoppas att han ändrar sina rutiner snart..

2010-01-26 @ 21:09:54
URL: http://majjssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0