Gymmat=)

Hehe not=),, Nää men jag skulle faktiskt gjort det,, men mina gymskor är puts väck,, letat ÖVERALLT! de måste försvunnit i tvätten,, så på måndag bir det att köpa nya=(,, Men jag åkte i alla fall till gymmet och spärrade upp mitt kort, och tog mig en solning=) nice, så nu ska man bli brun och fin och vältränad,,
asså de e så jäkla konstigt,, när jag ligger ner så är min mage verkligen skit platt och fin (bortsett från alla fula bristningar) hehe,, men när jag ställer mig upp så kommer allt jäkla överflödigt skinn hängades bläää lust att bara skära bort det haha,,
Nää men på tisdag blir de träning då jäklar=) Var sjukt mycket folk på gymmet i alla fall.. men de e ju alla nyårslöftare som är där nu haha ge dem feb och mars också sen har hälften slutat igen haha=)
Mm sen på månadag så smäller de mitt långa här ska bort bort är lite nervig faktiskt hehe men men de finns ju keps i värsta fall haha=).. Men sen ska de bli skönt att slippa tappa så mkt hår,, ja för under gravven så tappar man oftast inget hår alls och allt de hår man fick under gravven tappar man sen,, så jag fäller ju som en jäkla hund är verkligen skit jobbigt de ligger hår överallt jag skojar inte,, skit jobbigt..
Så nu ska jag snart börja med maten,, a lägger ni märke till att JAG ska börja med maten haha,, aa men de blir korvstroganoff idag och de e min speciallite=) hehe gott gott,,
Ikväll ska vi kolla på nån jäkla skräkfilm Jerry lånat av Mathias på Jobbet,, den e i 3D så vi ska sitta här i soffan och e riktigt läckra ut i våra 3D glasögon hehe,, jag hatar dock skräkisar blir skiträdd jämt men men ibland får man la va sin gubbe till lags också=),, Ja hade helst velat se min nya film Obessed med Beyonce=),, hehe men den får de la bli imon då=)
mammas lilla gulle gris=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0