Gravid??

Haha nu blev ni nervösa va?? hehe nää är absolut inte gravid igen här kommer inga fler barn innan några år=) hehe,, men de känns nästan som jag är gravid igen asså.. mår illa huvudvärk,, står ja upp för länge känns de som jag ska svimma,, har kunnat behålla maten idag i alla fall så lite fram steg,, fick även sova nästan 12tim i natt med,, eller a fick och fick kunde sovit längre då Jerry va så snäll och stängde dörren till sovrummet och höll sig där inne med Mio,, men jag kunde inte somna om när jag vakna vid 7..
Gick och la mig redan 19.40 igår va riktigt gott,, hoppas jag blir bra nu bara,, ligger i soffan nu och lyssnar på Mios tjöt från sovrummet,, haha han har börjat "prata" annorlunda nu haha så jäkla gulligt så jag dör,, men han ska sova och de fattar han inte riktigt blir tokig ibland asså,, Jerry stod och vagga han i nästan 20min och Mio vägra till slut la vi han bara i sin säng nu ligger han och tjötar med sin hund och äter på sin filt haha,, ja dreglet har börjat komma i mängder också hehe
Så nya kläder behöver han inte bara för att han växer för de gör han ju med,, men får ju typ byta på han 5-8ggr per dag pga spya och dregel haha underbart=),, Så vi ska åka och shoppa när barnbidraget kommer,,
Mio sov frästen helt underbart i natt Han somna kl 19.00 ungefär sov till 2.30 och sen till 6.30,, de va så  han sov innan,, så man kan ju hoppas han sömn har kommit tillbaka på natten i alla fall=)
Han var också jätte duktig och satt i sin köksstol hela frukosten i morse,, så länge brukar han inte kunna sitta,, så han gör framsteg den lilla grisen=)
Åhh hatar verkligen att må illa.. spelar ingen roll om jag sitter, står ligger,, känns som ja ska svimma när som helst typ.. och kroppen gör svin ont=( bläää orkar inte,,
jaja vila lite nu om Mio kan somna nån gång,,

Kommentarer
Postat av: Lotta

va härligt att de senaste ni testa verka funka. :)



Men när han väl somnar på dagarna, så om han nu skulle sova 2-3 timmar i sträck så väcker ni inte han elle?

2010-01-13 @ 13:45:53
URL: http://attol.bloggplatsen.se/
Postat av: Lisa

Hej Melle. Har ni provat babybjörnen på dagarna när han inte vill sova? Den var min hjälp många gånger då Maya inte ville sova på dagen. Då satte ja henne i babybjörnen la huvudet på mitt bröst sjöng och klappa på rumpan. Satte även på henne en solhatt ibland och drog ner den så den stängde av allt annat som är spännande att titta på. Har ni inte provat det så gör det.

2010-01-13 @ 19:53:21
URL: http://lisaomaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0