Good DAY!!!

Äntligen efter typ 1,5veckas skrik o gnäll för minsta lilla har vi äntligen fått en GOOD DAY=) Japp Mio vakna 6.45 dock tidigt men så e de=) gilla läget helt enkelt.. Han somnar ju vid 7-8 tiden på kvällen så vad kan man begära liksom=)
Jaja han började dagen 6.45.. Var glad som bara den,, följde efter mig i babysittern när jag städa.. Sen somna han utan gnäll som sina jäkla 30min som börjar bli litr tröttsamt nu men ändå INGET GNÄLL!!! Sen vakna han var glad vi lekte.. snurra på fiskar=) de gillar han.. Sen somna han sov i 1,5tim ungefär.. efter att ja fått somna om han 2ggr men ändå 1,5tim!!! shit asså.. men vakna dock av att han satte nåt i halsen va lite äckligt faktiskt=(..
Sen va han vaken i hela 3tim!! När hände de senast typ never ever never.. japp sen sov han 30min!!!! grrrr.. sen vaken va lite kinkig då men överkommligt.. Sen sov han i 30min till haha,, sen va han glad kissade på mamma jajamänsan de e kul för han sken upp som en sol=) haha,, Sen åt han hela 200ml vilket han typ aldrig gör längre..
Och nu sover han gott i sin säng=) Yes a GOOOD DAY!!!
Men morgon dagen kommer bli a bad day a kanske i alla fall.. 3mån spruta e det dags för=( Usch hoppas han inte får feber bara=(,,, Men undra va han väger?? Hmm jag tror 6340=) mammas lilla tjockis=).. Längden har han vuxit på som bara den så hmm kanske 64cm nu??
Sen var Barnvälsignelsen bokad nu med den 27feb blir de hemma hos min mor=).. Gott o ha de bokat i alla fall=) så nu ska man väl skicka inbjudningar också=).. Får titta över gäst listan imon=)
ojojoj vad ska ja göra nu i min ensamhet? Sova? Titta på tv? Kolla nätet?? hmm who kows who knows=)

Kommentarer
Postat av: therese

Oliwer hada en instabil höft när han föddes pga av att han legat i säte hela graviditeten och med vänster ben upp mot axeln. så hans höft kula satt inte fast. Därför måste stakarn vara fastspänd i en skena hela dygnet med benen som små grodor så att höft kulan kan växa fast. han kan alltså inte röra benen speciellt mycket, vilket ha gjort att han har massa problem med magen =(

men nu är det bara 2 veckor kvar (har haft den i 10) sen är det färdigt =)

2010-01-04 @ 20:16:23
URL: http://oscarochtherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0