Gäsp

Usch haft en sjukt jobbig natt,, vart vaken sen kl 3,, Fattar inte varför inte Mio kunde sova,, han vakna första gången 22.40, sen 1.30 och sen började de kl 3,, han va pigg,, jag försökte med allt,, nappen, mer mat osv,, fick han o somna han vakna efter 20min och så höll de på tills ja gick upp med han 5.40.. Så som sagt vart vaken sen kl 3..
Mio är inte alls glad idag vet inte va problemete e,, de verkar som magen spökar igen,, han har skrikit konstant sen vi gick upp typ,, eller a han va glad nån tim sen började de,, vi har försökt somna han flera ggr,, men han vaknar efter 30min lika grinig..
Är redan helt slut och dan har bara börjat,, Jerry åkte precis till jobbet.. Mio sover peppar peppar,, och jag sitter som en zombie i soffan och bara inväntar skriket,,
Blir så himla frustrerad när jag inte vet vad felet är.. Börjar fundera om lemolacen inte gör han tillräckligt mätt eller nåt.. Men smatidigt märker jag att han har ont i magen,, de e konstigt ändå då vi inte gjort nåt annorlunda alls,,
Åhh blir tokig på de här att inte veta,, snälla kan nån uppfinna nåt så bebisar kan prata,,
Snart e han 4mån och ska börja med smakisar kanske blir bättre då,, eller sämre vem vet,,
jaja,, ikväll börjar lets dance=) får väl se om jag orkar,, just nu skulle jag bara vilja sova i 1år och vakna upp tills Mio kan prata hehe,, så vi får la se..

Kommentarer
Postat av: irina

han kanske e lite mer hungrigare som du skriver. ge han alltid lite extra i flaskan (mer än vad han äter) så vet du att det inte handlar om det iaf.

o jag har sj märkt att david blivit mer krävande då han vill umgås hela tiden. så jag brukar bara ha han i famnen eller knät o tjöta lite o det nöjer han sig med. men går jag ifrån blir det suriga miner. men det e väl en sådan period. o bebisar märker om man e stressad o e trött tyvärr...så försök bara ta det lugnt med honom i soffan eller nåt. det hjälper för oss iaf. kramar

2010-01-08 @ 21:08:51
URL: http://gullebulle.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0