Full rulle

Japps här har det vart fullt ös hela dan,, Först kom mina kära syskon Elias och Gabban hit,, Elias skulle med direkten spela Zonic haha,, ja man får absolut inte vinna över han för då blir han gaaaalen haha,, De skoja och hade sig med Mio hehe,, Sen kom morfar (pappa) och tant Carina hit också,, Så vi har haft fullt upp hela dan med gäster,, men det var trevligt,, Man märkte på Mio nu att han var ganska uppspelt för de tog 40min att somna han haha,, men vi behövde aldrig vagga han utan lugna han i sängen,, men han tjööta som bara den,, så eftermiddags napen blev ganska sen så hoppas inte de påverkar natten allt för mycket nu..
Jag och Jerry har precis käkat middag jag gjorde röd curry gryta=),, Nu säckade vi ihop oss i soffan=)
Just de en till bebbe är på väg år 2010 hehe,, säger inte vem de e nu för de e ganska tidiga men jäklar va babyboom de e nu=),,
Åh sen åhhh NAJ!! More jäkla snöööö ja orkar inte,, man kan ju inte ta sig ut med vagnen i detta väder,, bläääää Kan de inte bli vår snart=)
Sen fick jag reda på att på min födelsedag den 16feb så e ingen hemma=( Mamma och mina systrar e i Thailand,, pappa e ute och fiskar och Jerry jobbar sent,, hur kul e de då??,, Sitta här i min ensamhet jag har ju såklart Mio men ändå=(=( Nån som vill komma o hålla mig sällskap den 16feb?? hehe
Eyy yoo=)
Sen min gamla Bettan,, min ford som jag körde för 2år sedan is dead=(,, Tjejer hör ni=(,, Aldrig mera bettan,, Nån jäkla stan den och eldade upp den=(,, Aa de e sorligt,, fick den när jag va 18 av mormor,, den har vart med om mycket må ni tro,, men nu e den dead and gone forever=(
KFE RIP snyft snyft

Kommentarer
Postat av: Sandra

Okej. Hur länge sitter Mio i den åt gången ungefär?



Hehe vi kommer nog ha lite svårt att hålla oss ifrån tattos sen för vi ska flytta till ett "hus" och under huset så hyr han som tatuerar oss och har sin studio där hehe. Så man lär nog vara där nere rätt ofta och kolla runt :)

2010-02-01 @ 00:40:02
URL: http://whybenormal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0