Faser

Ja dessa faser eller utvecklingsperioder som det så fint kallas,, blir nästan tokig ibland,, så fort allt verkar perfekt så kommer en ny fas,, Självklart förstår jag varför.. Ja menar tänk er själva att komma typ till en helt annan planet,, du fattar inte vad folket säger,, du ser nya "konstiga" grejer hela tiden,, du upptäcker nya saker på din kropp,, aa you name it,, klart man hade blivit rädd och orolig och undrat va fasiken e detta..
Men nu har väl Mio kommit in i en ny fas eller så e de en tand a jag vet inte,, varför kan inte bebisar prata direkt?? Innan har vagnen gått hur bra som helst att somna i.. men lägger vi han där nu börjar han gallskrika.. nu måste vi gå in i ett mörkt rum och vagga han och nynna på nån låt.. sen lägga ner han i sängen/vagnen elelr nåt..
Han kämpar sig med maten,, antigen äter han inget eller så äter han hur mycket som helst,, har ingen koll alls känns de som nu..
Men han är världens underbaraste ändå,, men vill ändå att alla dessa faser ska sluta snart blir ju tokig när jag inte vet hur jag ska göra? Vad han vill? Varför han gråter? Han har börjat drömma massa mardrömmar också,, tcyker så synd om han då.. då måste man lyfta upp han och gå och viska lugnt "mamma e här mamma e här"
Men de finns inget som gör mig gladare när han skrattar=) älskar han över allt annat,, men vill så mycket mer,, vill kunna hjälpa han så fort han skriker men man vet ju inte va han vill.. Kan inte nån uppfinna nåt så man kan se vad som försigår inne i hans lilla (stora) huvud hehe

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hade en kanon mysig nyår. Ni då? :)

2010-01-01 @ 21:21:39
URL: http://attol.bloggplatsen.se/
Postat av: Lotta

Hade vart smidigt ibland om de små liven hade kunnat prata och säga va felet e :)

2010-01-01 @ 22:19:49
URL: http://attol.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0