Drömmer

Mm sitter och drömmer mig bort tills Mio blir såpass gammal att han börjar titta på film.. hehe kommer ihåg när jag passa Elias när han va hmm runt 4tror jag,, så ville han se den här "alla bakom häcken" eller va dne nu hette en tecknad film i alla fall.. han ville se den typ 10ggr på raken haha och varje gång fråga han "va e de" varför gör de så" ja heeela filmen typ haha de va jobbigt men samtidigt roligt haha
Bara undrar vilken film de e som kommer gå här hemma sen?? hmmm Jerry är ju en riktig film gubbe han älskar filmer,, så han och Mio kommer säkert ha många mysiga kvällar med filmer,,
Jag längtar såklart inte bara tills han kan titta på film,, men jag bara fick en sån flash back när jag passa Elias,, hehe jag bara njuter av tanken när Mio kommer med sin snutte in till oss på morgonen och säger "Mamma jag vill leka" mm hehe,, Nu e de mer "GE MIG MAT NU OCH JAG MENAR NU!!" haha

Kommentarer
Postat av: sara

sv: om dom misstänker kolik så sa dom två timmar till mig. Min son hade ju det, men blev ju bra med akupuntur. Många små barn är ju känsliga mot mjölk också. ca 1-2% av "kolik" barn är det. Men försvinner ofta vid 1-2års ålder. Provat ge honom mjölkfri ersättning i 10dagar? Säg till på BVC annars så skriver dom ut det, bor du i Gbg har jag en hemma du kan ta. Låt honom sova i babyskyddet, får då slappnar dom av i bäckenet mer om dom har ont, och gaserna kommer ut. Eller så är det helt enkelt något annat. Hoppas det blir bättre snart-

2010-01-10 @ 20:01:05
URL: http://zasata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0