Bra start hmm

Vågar man säga det? Okej kanske inte as bra start på dan då den redan börja kl 3.30,, men nu har den börjat bra,, dock gjorde Mio samma sak i vår säng som i hans haha,, asså ja undrar verkligen om han inte gör de med vilje,, skulle snabbt bara byta blöjan,, han knappt få av den innan han kissa i vår säng hehe,,
De finns ju fördelar med att dan börjar tidigt med,, har fått diska, hängt in tvätt, bäddat rent i Mios säng, slängt in en ny tvätt,, dock inte startat den än,, får inte göra de innan klockan 8 hehe,,
Men jag tänkte på de,, kan man blir vräkt pga av bebis skrik?? haha man får ju inte föra ljud eller a mellan kl 22-07 har jag för mig,, men när Mio skriker på natten då? hmm inga klagomål än men man undrar ju om grannarna hört nåt på nätterna?
Idag är det i alla fall fredag=) I love it,, inte för att de händer nåt speciellt men Jerry ska vara hemma 2hela dagar och de e guld värt=),, Nästa vecka är verkligen uppbokad,, tänkte ju ta tag i mitt liv som sagt haha,, På måndag kommer en gammal vän Malin hit,, inte sett henne på nästan exat 1,5år hehe sjukt,, ska bli kul=),, På tisdag e de föräldrar gruppen,, missa ju i tisdags eftersom jag var sjuk,, och Jerry kunde ju inte gå om han hade typ mina bakterier på sig hehe,, På onsdag sen kommer Lisa,, inte träffat henne på nästan exat 6mån jupp så återträffar helt enkelt,,
Ja så varför har dan börjat bra då?? Jo för Mio satt i sin babysitter i hela 30min och lekte med sina pingviner medans vi lekte tåg in i alla rum,, Han brukar typ bara vilja sitta 10min och då hinner man ju inget,, men sen blev han trött och jag tror jag lyckats somna han igen,, hörde lite ljud nu men hoppas de e i sömnen=) hehe
jaja ska fortsätta med mitt plock nu,, sen tänkte ja gå ut och gå idag igen,, få bort dessa sista 6kg tack=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0