Barn asså hehe

Asså ibland undrar jag hur han lyckas den lilla skiten,, försöker natta han nu.. lyckades hålla han upp tills nu wiee kanske han sover längre.. han skriker inte men tjötar,, så gick jag in för en liten stund sen,, då har han på nåt jäkla vänster vänt sig upp och ner,, han ligger med huvudet i fotändan och bara tjötar och äter på sina händer haha såg såå kul ut,,
Men hur lyckas han?? blir tokig,, nää får gå in nu igen haha nu låg han helt snett istället haha tror han somnat nu i alla fall,, fick ta upp och lugna han lite,, han har en tendens att typ trigga sig själv när han tjötar så och äter på sina händer hehe,,,
Imon ska jag hem till en tjej från familjeliv=) aldrig träffat henne innan hon har en dotter som e ca 3v yngre än Mio,, nyinflyttade till högsbo=),, ska bli trevligt,, alltid kul med nya personer,, bra att de bor nära med,, roligt med barn i samma åldrar=),, Min kära Linda bor ju på Hisingen den busen så henne kan man ju bara ta sig till när man har bil=(,, eller när de blir sommar e de enkalre med buss och så,,
Imon ska även min stora gris tatuera sig=),, säger imon vart eftersom han vill att de ska vara hemligt haha så rolig han e,, men men,,
Nu ska ja försöka hålla mig vaken i ca 30min så ja hinner pussa lite på min gubbe när han kommer hem=)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vi gav han ungefär runt 7 tiden. Då vaknade han precis. Han fick bara 1½-2 små skeder ungefär, fast gav typ bara lite lite i taget så de blev ju några ggr. Ville dra ut på de så länge som möjligt, roligt och se hur han gjorde hehe.. Han satt och smakade och verkade som han tyckte de va mums för han följde skeden med blicken hela tiden haha.. inte märkte av om han fått ont i magen än men de får vi inte hoppas. :) Han fick bara palsternacka&morotspurén. Smakar blä :) haha



Ska bli spännande och se hr han reagerar på de andra smakerna sen med. :)

2010-01-27 @ 20:36:32
URL: http://attol.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0