Äntligen

Ja äntligen är det någorlunda städat här hemma.. Jerry tog med Mio på en prommenad så jag fick städat,, hade velat göra mer men man får väl nöja sig med att de e dammsugat och dammat i alla fall=)
Natten blev bra faktikst,, bästa på 1v,, han vakna halv2 ville ha mat sen sov han till 6.45 så han sov 11,5tim i natt=)
Vi skulle ju börja hålla han i 3tim idag med mellan maten,, första gången gick bra,, efter 2tim40min börja han gnälla lite.. så ja fick gå runt med han och dansa hehe,, andra gången börja han gallskrika efter 2tim40min så då fick hanm´mat,, tänker inte hindra han mat om han verkligen e hungrig liksom,, men sen bröt H*lvetet ut igen,,
Han blev trött,, försökta somna han,, han blev hysterisk alltså heeelt hysterisk han gall skrek,, vi fatta ingenting han skrek i våra armar ja allt.. vi fick inte tyst på han,, då hade de gått ca 2tim sen han åt eller knappt de,, så till slut gav jag han flaskan typ enbart i syfte med att lugna han,, de e de enda som funkar,, han drack 100ml och somna sen direkt,, så jag vet inte,,
men han har sovit nu i 30min så han vaknar la vikken sekund som helst..
Skulle tränat idag egentligen men va tvungen att städa så ja får skjuta på de lite..
sötnosen=)
Hopp nu vakna han

Kommentarer
Postat av: sara

Varför får han bara äta var 3dje timma?

2010-01-10 @ 17:43:46
URL: http://zasata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0