Ändrings dags

Jupps,, natten gick hyfsat vakna först 01.15 fick mat, vakna 03 fick nappen vakna 04 fick nappen, sen var de bara att stiga upp 5.45 underbart=) Jerry var dock snäll och sa att han kunde gå upp kan tillägga att han inte kom hem förens 00.30 så de va mkt snällt av han,, jag in med öronpropparna ihop om att få i alla fall 2tim sömn till men tror ni det nej!! efter ca 15min börja Mio skrika han va fortfarande trött,, ja hade ju försökt somna om han innan men då verka han så pigg så gick ju upp..
jaja bara hoppa ur sängen och hjälpa Jerry,, men som vanligt fick ja söva han med hjälp av flaskan till slut ändå.
Sen drog jag iväg till ICA köpte Baby semp2 med aktiv bakteri kultur och även gröt från 4mån.. ska först byta till 2,an och sen brörja ge han lite gröt ihop om att han kanske blir lugnare.
Jag börjar tro att Mio har för mkt energi eller nåt.. bara att titta på igår alla barn va jätte lugna utan Mio han var typ hyper sprattla och hade sig kom inte alls till ro,, och samma e de ju hemma,, lägger man han nånstans så rör han på hela kroppen inte stilla en sekund..
ja ha hinner inte skriva mera för nu börjar skriket igen gaaaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0