Åhh skulle vilja ha en ordentlig sov morgon=)

A de skulle jag verkligen behöva,, typ till kl 10 bara,, fy f*n va underbart de hade vart=(.. Natten gick ändå hyfsat med tanke på sprutorna,, de tog ca 1tim att få Mio att somna men de va inget skrik de va mer att han va lite orolig och spotta ut nappen osv..
Men sen vakna han kl 1 och hade jätte ont=(.. Han skrek som bara den,, så jag gav han snabbt en alvedon till och sen somnade han ganska snabbt efter en flaska.. Men sen vakna han kl 5 och ville gå upp.. åhh ja blev nästan tokig försökte med allt till slut lyckades ja få han att somna om mm till 5.45 hehe jaja,, sen va de bara att gå upp slänga i sig en kopp kaffe.. och börja leka..
Han e faktiskt på bra humör.. lite trött bara han somna efter 1tim hehe,, men inte ont än i alla fall=)
Shit de e snö ute igen fast de ser riktigt jäkla kallt ut asså.. åhh burr.. frös som bara den när vi gick upp i morse.. frös även i natt sov med mysbyxor t-shirt och strumpor medans Jerry svett bölingen bara låg i kallingar utan täcke!! fattar inte asså,, hehe
Så imon börjar mitt nya liv,, ska börja med en kur alevo (påsar) drack de precis innan jag och Jerry blev tillsammans gick då ner 5kg på 3v=) underbart,, hade aldrig vart så nöjd med min kropp som då.. men de dröjer nog länge innan ja återfår den kroppen 52kg och ing bristningar,, hmm okej 52kg kanske jag kan lyckas med,, men bristningarna kommer nog förfölja mig hela livet hehe..
Men kan va lite poetisk då "Bristningarna är ett minne av nåt fint" haha yee ska allt visa Mio när han blir äldre va han gjorde med sin stackrs mamma hehe..
Yes nu ska jag lur passa på Mio 30min har snart gått men ja ska få han att somna om när han vaknar den busen=)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt att Mio inte heller har ont idag :) Max behövde aldrig alvedon så de var skönt :) Hur ofta äter Mio på ett ungefär och hur mycket äter han åt gången? MVH

2010-01-06 @ 14:45:04
URL: http://whybenormal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0