Visdomstand

AJ!! Har så jäkla ont i munnen på höger sidan,, tror en visdomstand håller på att komma,, aa så jag och Mio ligger och biter ikapp på alla bitringar här hemma haha,, nää men f*n va ont de gör,, kan inte tugga på höger sidan AJ!!
Yes såg Johan Falk 6 igår,, den va riktigt bra men gilla inte slutet,, de måste ju komma fler filmer,, kan ju inte bara sluta sådär tycker jag,, näää..
Tog natten inatt helt okej faktikskt,, men när vi gick och la oss så började Mio typ hosta sätta i halsen jag flyger upp lugnar han,, lägger mig igen,, då börjar han skrika ja ha upp igen in med nappen och han sov vidare hehe,, vakna sen kl 2.50 för mat,, sen vakna jag av ett illvrål kl 5 springer till sängen då har stackrn vänt sig i sömnen och ligger typ snett upp med huvudet på spjälsängsskyddet,, så fick lyfta upp han och trösta han stackrn,, han var fortfarande trött men vägra somna om,, så vi gick upp vid 5 idag hehe,, jaja han somna i o för sig 18.30 igår så de e ju okej ändå,, Nu sover han igen min lilla hubbe bubbe=)
Just de hunden som ylar ni vet?, De satte upp en lapp igår i svalen,, haha hunden är tydligen lite kåt haha,, aa de stod inte kåt,, men de låter roligare,, De stod att han var i nåt hormonstim eller nåt,, för alla tikar löper nu haha,, så de leter efter medicin till han osv,, haha lite små kul ändå,, haha men a nu vet man ju=)
Yes that's it for now my friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0