Underbar dag=)

Först vill jag tacka kära Frida för att hon fixa min header så snyggt=) Besök gärna hennes blogg fridaonelly.blogg.se.
Japp,, även om man vart lite små bakis idag har dagen verkligen vart helt underbar=).. Mio sov till kl 6 för första gången på ca 1v=) jag sov till 8 för första gången på ca 2v hehe.. Sen har han vart på strålande humör inget gnäll alls idag=),, En av gångerna när han skulle sova så behövde ja bara lägga han i sängen så somna han direkt=).. Han hade då innan hoppat i hoppgungan i typ 30-40min haha helt plötsligt blev de tyst och då ser ja hur han bara hänger och tittar med jätte trötta ögon hehe så va bara att lägga han=)
Älsklingen gjorde även idag en ny rätt,, en as god Thaigryta sjukt god va den och stark med=)
Nu väntar vi bara på att lill grisen ska somna för sen blir de Johan Falk 4 och chocklad pudding mm mumma=)
Sen fick ja höra lite tragiska grejer som hände igår när flickorna gått ut,, Stackars Nicole ramla och bröt foten=(,, Stackars gumman,,=(,, A fan man ska hålla sig inne i detta väder..
Sen hade Jessie fått två käft smällar av en KILLE!! En kille va fan e de?? Gör man så?? Som tur va hände inget allvarligt med henne bara öm och röd typ,, men ändå,, åhh blir galen vikka idioter de finns..
Ja så de va la tur i oturen att ja inte va med,, för hade jag vart med hade jag nog inte kunnat hålla mig från att mm a de vågar ja inte ens skriva haha,,
Nu somna lillen nu blir det MYS!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jahaa :) Missade detta :)

2010-02-21 @ 22:45:45
URL: http://lisaomaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0