Tokig=)

Hejsan svejsan igen,, så nu sover lill grisen=),, Han vaknade ju kl 15.50 och han brukar bara klara av vara vaken 2tim men jag försökte hålla han till 19 då han brukar somna,, men kunde bara hålla han till 18.30 men men bättre de än att han blir över trött,,
Men blir änna lite orolig,, för nu när han skulle somna vände han sig 2ggr,, och han orkar ju bara hålla huvudet uppe en liten stund sen åker de rätt ner i kudden,, så är orolig om man inte hör att han gör de så a,, men men som mamma sa "Han e la inte den första som vänder sig om" hehe nää så de e nog ingen fara men ändå,, Nojig första gångs mor jag är va=)
Så ännu en bebis till i år hehe,, kommer knappt ihåg hur många jag vet nu hmm vänta lite ska jag räkna hmm 12st haha shit pommes frites asså=) 2 av bebisarna e beräknade i slutet av sept och början av okt så Mios dag den 29sept ligger i riskzonen=) vilka de e för ni så glatt vänta med asså de 2 sist nämnda=)
Mina coolingar=)
Mio fick mer gröt idag så imon ska han nog få en hel portion till kvällsmat=) hihi
Om 2veckor fyller jag år med=) wiee blir hela 23år gammal de ni,, aa kände mig lite gammal förut,, vi var inne på Media Markt,, så spela de en skiva där,, asså jag har aldrig gillat typ svensk lugn musik,, men denna tjejens röst fick mig fasiken att rysa,, Melissa Horn heter hon hehe aa diggar namnet=),, Men a riktigt grym skiva,, lugn och go,, haha riktig mamma musik,, men asså vet inte varför men de måste vara hennes röst asså,, fick köpa Rihannas skiva också bara för att inte vara allt för mammig haha,, =) Mio gillade också Melissa Horn,, satte på den hemma och han låg och lyssna=)
De enda är väl att hon gör en duet med Winnerbäck och han tål jag inte asså, så den låten går bort=) haha
Hoppas snart denna snön försvinner asså,, nu är de ju 0 gradigt ute så kan hoppas på att de smälter bort snart,, vill kunna gå uuuuuut!!!
Nää nu blir de slapp framför tvn,, ska nog lägga mig lite tidigare idag asså,, gäsp gäsp=)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Winnerbäck är underbar! Fast jag gillar mer hans gamla låtar ;) Ta bara bort kudden så får han sova på mage om han vill utan att du blir orolig :)

2010-02-03 @ 22:30:49
URL: http://lisaomaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0