The last one,,

Jupp om bara lille grisen ska sluta sin små ögon så ska vi slänga på den sista Johan Falk filmen,, som tydligen ska vara mycket bättre än 5,an tur det för den sög som sagt,,
Åkte iväg en sväng till Frölunda torg när älsklingen kom hem,, köpte ett par jeans och en topp på Gina för mitt present kort,, gick även in på New yorker,, såg massa jag ville ha men kunde inte riktigt bestämma mig hehe,, så väntar lite till innan ja handlar upp de presentkortet..
Köpte även lite gott tills ikväll skall äta varma mackor mumma=)
Imon ska antagligen Marianne komma hit, hon som skall ha hand om barnvälsignelsen på lördag,, vi ska prata Lite och Mio ska få träffa henne så han inte blir rädd på lördag haha=),, Sen ska jag om jag hinner åka och fixa tossingarna igen hehe hoppas de blir bra snart,,
Nää nu blir de FILM!!

Kommentarer
Postat av: ISABELLES FOTOBLOGG

okej, hur mår du idag då? :)

2010-02-23 @ 19:36:40
URL: http://iisssabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0