Tatueringar

God morgon,, vill egentligen inte säga nåt för de ändras la det, men fan va Mio har sovit bra dessa dagar rena drömnätterna ju=),, Han somnar kl 19 sover till 3-4 får flaskan och somnar sen om och sover till kl 6=),, Hoppas detta håller i sig nu asså,, Jerry sötnosen tog natten inatt igen älskar dig sötnos=),, Men inatt e de min tur hehe,, Då kommer la Mio vakna varannan tim eller nåt.. Är skit snuvig idag halsen e bra men snuvan usch och fy hehe..
Igår kolla vi på Johan Falk 5,, inte alls bra den sämsta filmen av dem faktiskt,, ska vi se om den sista är nåt att hänga i granen då hehe..
Idag blir Mio 21v hehe undra när man slutar räka veckor egentligen hehe.. Snart 5mån på söndag/måndag,, de är ju bara 28dar i feb och Mio är ju född den 29sept,,
Japp till rubriken då,, Tatueringar,, Jag personligen älskar tatueringar=),, Skulle jag haft miljoner hade jag täckt i stort sett hela mig (mamma lugn jag är inte miljonär) haha,, Men jag fattar inte vi lever på 2000-talet och ändå är folk så anti tatueringar,, eller a alla 40plusare i alla fall..
Varför? Okej om man som tjej kanske gör en stor fet döskalle på hela magen eller nåt sånt då kan jag förstå att folk kanske reagerar,, men om tex en söt tjej gör en fin liten blomma eller what ever varför e de fult?,,Jag började tatuera mig när jag var 18år,, gjorde då som alla andra tjejer haha en fjäril på magen=)
Hitta ingen annan bild hehe här i v18 med Mio haha,, Ja en enkel sak,, var ju 18,, ångrar den absolut inte men så här i efterhand kanske man kunde gjort nåt annat och inte som alla andra=) haha..Den är nu by the way typ förstörd av all bristningar=( Men de symboliserar ändå för mig,, att jag precis fyllt 18 och livet har nu börjat på riktigt typ=)
Min andra tattoo är som också så många tjejer har i svanken=),, ville inte göra en tribel men ville ändå ha nåt där så de blev tre speciellt stjärnor,, har ingen bild=),, Den är jag jätte nöjd med,,=)
Sen fortsatte de bara,, sen skrev jag in mina syskons namn på handleden Gabriella, Cassandra & Elias på japanska,, den gjorde jag i Thailand=),
Sen när jag träffa Jerry,, så tog jag modet till mig att göra hela överarmen,, hade alltid velat men våga inte riktigt,,men nu våga jag,, gick bara in boka en tid,, och gjorde en älva=)
I Mexico=),,
Sen gjorde jag två små när jag var i Thailand igen,, ett J vid foten J=Jerry,, och en liten söt döskalle på vaden..
Och nu Sist blev de Mio på handleden
Yes and more to come=)
Men åter till själva ämnet,, jag kan lova att om ca 10år så har alla tatueringar då e de mer ovanligt att inte ha de,, man gör dem för olika saker,, kanske minnas någon, hedra någon eller helt enkelt man vill bara ha nåt fint på sin kropp,, Så varför detta tjat,, Ni förstör era kroppar, de e fult osv,, För de första är de ju personligheten man tittar på eller hur? De är så alla vill uppfostra sina barn,, man ska inte dömma folk för dess utseende,, men varför gör föräldrarna det då? Sen vem är de som sagt att bara för man har tatueringar så är man kriminell osv,, Är jag kriminell? Okej jag är inte täckt från topp till tå,, Men ta Jerry då,, E han kriminell? Nää han e så långt ifrån kriminell man kan komma,, han e världens snällaste man och pappa,,
Tycker de e så fruktansvärt löjligt när folk säger saker,, sen visst finns de konstiga och fula tatueringar,, men de gör de med kläder, frisyrer med,, ska man dömma alla då? Nää tycker ni som känner er träffade att ni ska sluta haha,, För tatueringar personlighet,, de visar vad man är för person osv,, Älskar ni era barn mindre för att de har en blomma på foten? Tycker ni verkligen att ert barn är fult för att de har lite färg på kroppen?,, Nää Vill Mio tatuera sig när han blir äldre så absolut får han det,, Bara han e säker på sin sak,, Vill han pierca sig så varsågod,, han kommer alltid vara lika vacker i mina ögon,, Vill han bli punkare med lila hår och udda kläder,, så varför inte,, Varför hindra han från något han gillar?
Japp detta är min åsikt i alla fall=)

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Mami till Neville

Ja, det var skönt att det gick bra :) Fina tatueringar :)

2010-02-23 @ 08:20:39
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Postat av: Sarah

Fina tattoos! :D

2010-02-23 @ 13:28:14
URL: http://sarahan.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack så mycket =) Han är 5½ månad.

Mio var en redigt söt liten kille han med!

2010-02-23 @ 14:07:58
URL: http://brincken.blogg.se/
Postat av: Linda

nästan lika gamla då =)

hehe, det tycker Elliot oxå o när han sitter i den vet han nog att han har stöd för då bara slänger han sig bakåt, så att sitta utan den går nästan bättre..

2010-02-23 @ 14:26:04
URL: http://brincken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0