Tandvärk!!

Fan!! Vakna kl 4 av Mio då,, men kände hur smärtan bara pulsera i munnen de stråla upp till örat,, kunde knappt prata gör svin ont.. Så måste åka till tandläkarakuten,, jo lagom och bra,, tänk om ja måste göra värsta ingreppet och blir helt svullen,, fina bilder de lär bli imon då,, Tog mig en voltaren så nu har smärtan i örat i alla fall släppt men tungan och där tanden ska komma upp gör fortfarande svin ont,, Jerry får vara hemma idag ta pappa dag för de här går ju inte,, blir värre för varje dag,,
Så ska ringa akuten vid 8,, Japp som jag skrev Mio vakna först kl3 för käk,, sen kl 4 och ville gå upp fattar inte varför?? Han var liksom vaken 3tim igår på kvällen och somna vid 19,, va sjutton ska han upp kl 4 och göra??
A nu sover han i alla fall igen,, sina 30min antar jag grrr,,
A får se hur de går idag skulle ju till BVC Jerry får väl åka dit själv och jag får väl skriva en lista på allt han ska säga haha,, ja för män har en tendens att glömma saker förstår ni haha,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0