Tänder?

Jag undrar om det inte är tänder som e på G asså,, Mio har ju vart jäkligt gnällig nu ett tag och de senaste dagarna har han typ skrikit sig till sömns,, han spottar ut nappen och kör in handen och liksom gnuggar,, han dreglar inte mer än vanligt men man behöver kanske inte dregla massa? Eller? Hans bajs a ursäkta mig,, är som vanligt förutom igår då var de hårdare och lukta f*n hehe,, men kan de va tänder tror ni??
Inatt vakna han första gången kl 2 sen kl 4 sen kl 5.30 underbart va=),, sen började han skrika redan vid 6 tiden,, asså man ska ju egentligen inte bry sig om grannar osv men ja kan inte hjälpa de,, ja skäms nästan lite,, typ tänk om de tror att jag e en dålig mamma som inte kan ta hand om mitt barn.. hehe jag hoppas de har förståelse i alla fall,,
La mig redan kl 20 igår va helt slut,, men ändå inte sovit bra,, varje gång jag har natten så kan inte jag sova,, vet inte varför, så jobbigt,, liksom ja hade ju kunnat få 6tim sammanhängade sömn i natt men nej då ska ja vakna stup i kvarten är som kroppen inte kan slappna av när jag vet att jag ska upp nån gång under natten,, så jäkla jobbigt..
Skulle ju hem till Catrin idag men känner inte för att dra iväg med en gnällig Mio så bjöd hit henne istället känns bättre att vara på hemma plan när han e som han e,, speciellt när man inte har nån bil så man inte bara kan åka hem liksom..
Idag är det i alla fall torsdag imon fredag,, mm underbart verkligen=),, Imon händer nog inte så mkt,, ska nog åka och sola så jag blir lite brun tills nästa helg då jag ska ut wieee=),, Egentligen så behövs inte utgången,, hade egntligen bara vart trevligt att träffa alla tjejer och tjöta skit haha,, men vi får väl se,, en liten runda till stan kan de ju bli så man får skaka de lurviga=) haha
Nu ska ja kolla på The vocie,, de e såå jäkla roliga va=) haha
PS;; Nu sitter mamma och mina systrar säkert och dricker parasoll drinkar i solen grrrrr inte Cassan då hon e ju bara 15 haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0