Sov hela natta!!

Halloj,, Mio sov hela natten inatt för första gången wiee från 19-5.40,, okej tidigt morgon men vad kan man begära han sov hela natten utan mat paus=),, Hoppas de håller i sig nu,, och att hans dags sömn från igår också håller i sig=)
Okej Melodifestivalen,, DÅLIGT!! Endast två bra låtar resten sög,, Eric Saade var grym tyckte jag söt kille, grym röst, kunde dansa, hade utstrålning hela paketet,, och låten var helt okej=),, Även tillsammans med Sveriges sötaste tjej Molly Sanden=) hehe..
Sen gick de utför ett tag,, Dogge och hans patrull seriöst PINSAMT!! Vad gjorde de där?? Va var det för låt egentligen?
Maria Esponosa eller va sjutton hon nu hette,, dålig dålig..
Higlights och the mist,, men seriöst vad hade tanten på sig?? Hemskt!!
Pauline,, den låten var riktigt skön lite Amy Winehouse över det hela=) älskar Paulines röst också=)
Andreas Johnsson,, Hans låtar låter likadant varje gång och denna låten var BOOORING!!
Orsa spelmän,, dåligt dåligt..
Hanna Lindblad.. men seriöst,, vadå Madonna, Lady gaga härmapa,, skaffa dig en egen image tack,, låten sög den med haha
Nästa vecka e de grymma artister i alla fall Darin=) Elin Lanto=)Crucified Barbara=) kan blir grymt hoppas=)
Idag händer inte så mkt,, de e alla hjärtans dag men vi ska bara äta nåt gott vi köper inget i år spara de pengarna=)..
Jerry ska hjälpa mormor ta ner resesängen för vi ska ju sova hos mamma den 27 när Barnvälsignelsen är,, så Mio måste ha en säng=),, Ska försöka flörta med mamma så kanske hon kan ta Mio den natten haha tror jag ja=) haha
sen vill jag gå på Pink i sommar,, även Green day men får välja,, Jerry vill se Green day,, men jag tror jag väljer Pink,, Nån som vill gå med????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0